Roosmarijn Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Heej ik heb een vraagje, weet iemand van jullie hoe je met een bloot bovenlichaam rondloopt? Wel dat je gewoon een normale broek er onder kan houden ! Ik weet echt niet hoe en ik wil die vette tatoo's diek er op heb laten zien graag zien =P Duss.. Als je het weet mail ff PLZZZ XXX- Roosmarijn >>> Door Dizzee: Onderwerpen samengevoegd. Om een reactie te plaatsen, druk je op 'Add Reply' dat bovenin het topic staat. Met 'New topic' maak je een heel nieuw topic aan, dus daar moet je niet meer op drukken (behalve als je echt een nieuw topic wil aanmaken over een nieuw onderwerp.) <<< Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Ja dat kan: ga naar een savehuis, ga dan in de wadrobe, loop dan in de rode marker, dan zie je remove items staan, druk daar op en druk dan op Torso, als je deze "removet" zal je in je bloode buik lopen. Je zal dat kleding stuk nog wel gewoon behouden! Ik raad je wel even aan om in de Gym gaan trainen voor buikspieren, anders schelden sommige mensen je uit voor skinny of fat Bewerkt: 12 juli 2006 door Typhoon Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Hey Roosmarijn, welkom op het forum! Dat je geen T-shirt aan kan doen is heel simpel. Je gaat naar een savehouse met een warderobe (kledingkast). Dan loop je die kledingkast naar binnen en dan krijg je een menu waar je kan kiezen welke kleding je aan kan doen. Dan moet je op iets dat lijkt op 'Remove' drukken. Dan kun je het kledingstuk uitkiezen dat je wilt removen (uitdoen). Dan kies je het T-shirtje uit en dan kun je hem uitdoen. Accepteer dat en je hebt hem uit. Save dan wel even, want als je dan dood gaat of iets, dan hoef je hem niet telkens uit te doen. Veel succes! Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Als je wilt reageren op een post, moet je in het vervolg niet meer op 'Start new' drukken, want dan maak je een heel nieuw topic aan. Klik inplaatst daarvan op 'Add Reply', zodat je alleen een nieuwe post maakt. Ik heb het hier over dit topic waar je had willen posten. Nog veel plezier hier op het Forum! Reageren
Roosmarijn Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ahhh Dank jullie wel (K) Btw.. is het zo vreemd? Dat een meisje gamed? want ik zie hier all1 jongens 8-) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Ahh dankjewel Hey Roosmarijn, Je bent nog nieuw hé. Ik zal je een aantal tips geven, als je een antwoord in een topic wilt hebben moet je op "Ad Reply" drukken. Heb je een niewue vraag wat over een totaal ander onderwerp gaat dan druk je op "New Topic". Zo krijg je alles netjes georderd. Begrijp je? Ach, foutje moet kunnen! Als je in dit topic kijkt, dan zie je daar alle functies. Helemaal uitgelegd, misschien heb je er wat aan. Het is maar een tipje hoor. Bewerkt: 12 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
SummerBase Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ahhh Dank jullie wel (K) Btw.. is het zo vreemd? Dat een meisje gamed? want ik zie hier all1 jongens 8-) Dat is heel normaal hoor, we hebben hier zelfs een vrouwlijk Superlid. Maar ik denk dat je een fout hebt gemaakt zonet, je hebt op New Topic (Onderwerp) geklikt en je moest op New Repley (Nieuw Antwoord) klikken. Maar ik denk niet dat het erg is hoor. Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Druk vervolgens even op Add Reply in je oude topic, je hoeft niet 2 nieuwe topics te openen voor een bedankje. En het is niet erg raar hoor, er is hier nog een meisje genaamd Dutchy3010 en die speelt ook erg veel San Andreas! Reageren
Roosmarijn Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Wheheh :$ sorry (A) ksnap nog niet echt hoek berichtje moet versturen enzo :$ Dan ga ik het zo ff proberen BTW is het zo vreemd dat een meisje gamed? ik ken geen ander meisje dat gamed najaa boeie x'D Maar ik ga nu mn kranten rondbrengen xD Daag (K) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Dan ga ik het zo ff proberen BTW is het zo vreemd dat een meisje gamed? ik ken geen ander meisje dat gamed najaa boeie x'D Nee hoor, er zijn zelfs meer meisjes die gamen. Mijn zusje gamet ook en speelt ook San Andreas, Vice City, GTAIII. Dus dat is gewoon de normaalste zaak van de wered. We hebben zelfs een SL meisje, 2 zelfs! Leuk hoor, dat je er ook bent! Bewerkt: 12 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
VforV Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 BTW is het zo vreemd dat een meisje gamed? ik ken geen ander meisje dat gamed najaa boeie x'D Leuk om er nog een meisje bij te hebben. En nee, voor mij is het niet vreemd maar eerder zeldzaam. Dutchy3010 is ook een meisje en sinds kort zelfs superlid . Reageren
Roosmarijn Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Hahah =D dat voelt stukken beter =P al myn vriendinnen vinden het weird dat ik anar lan-party's ga enz. Maarja boeie =P wel leuk dat er meer meisjes gamen maar ik ga nu dus ff Gta SA proberen By The Way ik heb Full Muslcle, ben zo vet gespierd als maar kan x'D Ciaoo (K) Reageren
Roosmarijn Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ow en By Te Way, het is gelukt or =D Dankjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Reageren
Caltson Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) hey rosemarijn, niet slecht bedoelt maar ik zou best ff voor je eigen bestwil de regels van het forum lezen. je hebt juist dubbelgepost en dat is ook tegen de regels,niets ergs natuurlijk,want tot slot je bent nieuw en weet nog niet goed hoe het hier allemaal werkt ,bij je bericht dat je hebt gepost staat er rechtsonderaan een edit-knop.deze kan je gebruiken om je berichten aan te passen als je nog wat wilt posten als er nog niemand onder je heeft gepost.als er iemand onder je een bericht heeft gezet en je wilt een nieuw bericht plaatsen,post dan wel wat nuttigs dus als er wat info inzit..post Link naar forum regels: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=2309 (exuses voor moderatorachtig gedrag ) Greetz Bewerkt: 12 juli 2006 door gtagangster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.