DaddyPimp Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Nieuwe sig, heb er de hele avond aan gewerkt.. Met een beetje behulp van de Miami Vice tut van Dizzee volgens mij Heb niet de hele tut gevolgd maar delen ervan, en ook een beetje mijn eigen dingen toegevoegd etc. Het resultaat mag er zijn vind ik! Rates? Reageren
King Room Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) Ik vindt hem heel mooi te zien de indruk daarvan!! Achtergrond: 8,9 Kleuren: 8,7 Render: 9,1 Effecten: 9,4 Tekst: 8,8 Orginaliteit: 9,2 Indruk: 9,5 Totaal: 9,1 ** Mijn Hoogste rate tot nu toe ** Bewerkt: 8 oktober 2006 door King Room Reageren
M4X Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Chille sig daddypimp, mooie achtergrond en het font past er goed bij Rating: 8.5/10 Reageren
Lord of War Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Erg mooie sig, DP. Het is mooi hoe je de tekst 'Young buck' hebt veranderd, dat lijkt net of het een ander Font is. Als je de originele wallpaper bekijkt is er toch wel heel wat ingevoegd en veranderd. De tekst 'DaddyPimp' is goed gelukt. Het is niet zo goed zichtbaar maar ik denk dat dat de bedoeling was. Eigenlijk heb ik niet zoveel commentaar op deze sig. 87% KUTGW, DaddyPimp! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Bedankt voor de rates mensen? Nog rates iemand? Reageren
Mathijs MdG Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Vette sig, font past er goed bij. 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.