gamer_edo Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 kan iemand me vertellen hoe je de waterlevel editor moet gebruiken want bij mij blijft het water op standaard hoogte Reageren
Bigstijn Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Ik zou de 'GTA San Andreas Water Level Costumizer' downloaden als ik jou was, met deze tool kan je gemakkelijk het water instellen tot een paar punten. Je kan hem hier vinden: Water Level Costumizer Hoe gebruik ik de Water Level Costumizer? 1) Start de tool op. Onder te invul plaatsen zal staan hoe je het moet gebruiken. 2) Doe bijvoorbeeld Water level = 6.0 Wave Size = 2. 3) Druk niet op enter! Druk op set. 4) Start nu San Andreas op en ga naar de riool achter Sweet's huis. En voilá er zal water in staan! Reageren
banaan1995 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 dat wist ik dus ook eerst niet je moet als je het heb ingestelt gta pass op starten en niet als je al in de ingame ben Reageren
gamer_edo Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 dit werkt niet zie hier het resultaat: Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 omg ik heb dit probleem ook ik stel het in en doe het op set maar hij doet et niet moet je er een bepaalde versie voor hebben ? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 (bewerkt) Ik ga het nu testen. Heb versie 2 van san andreas maar heb wel de patch gebruikt. K zal zo zegen of die het doet ja of nee EDIT: Ja hij doet het. Heb v2 gekocht maar gepatch naar v1. Download de patcher hier Installeer hem, restart pc, start gta san andreas op, kijk bij main menu (waar start game etc staan) of er rechtsonder 2.0 staat. Zo niet? Dan is het gelukt. Staat het er nog wel probeer het opnieuw. Sluit Gta San andreas af, start de waterlevel vul je level in en druk op set. Start san andreas en het werkt als het goed is! Gebruik wel de water level tool die bigstijn een paar berichten geleden heeft gestuurd. Bewerkt: 20 augustus 2007 door DJ CJ Reageren
gamer_edo Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 (bewerkt) ik heb v1 van san andreas maar het werkt niet Bewerkt: 20 augustus 2007 door gamer_edo Reageren
Las Vegas Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Het werkt zeker weten. Maar ik had hem op 18.0 meter staan ik stapte het safehouse uit en ik kan gewoon lopen, autos rijden ook normaal, voetgangers lopen normaal. Pas als je boven het water bent kan je pas zwemmen maar de autos zie je dan nog gewoon normaal rijden. Online kan het ook zonder mod (gta bug) Je laat 1 iemand diep het water in zwemmen je goto hem en je kan ook onder water lopen,vliegen en rijden. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 (bewerkt) Als je de water level tool gebruikt die bigstijn hierin geeft, moet die het doen. Zowiezo met versie 1.0. Als die het daar ook niet op doet probeer dan voor de zekerheid de patch om het te patchen naar v1.0 (klik hier voor de download) Let wel op bij de water tool dat je hem aanzet voordat je san andreas opstart. Tip: Probeer het eerst met Level 6.0, want dan staan de riolen vol in LS. Ik heb het getest met v2.0 en gepatch naar 1.0, dan doet die het zeker. Hopelijk kan je hier wat mee Bewerkt: 20 augustus 2007 door DJ CJ Reageren
Las Vegas Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Ik heb getest met alles maar als ik hoge golven doet word ik zee ziek ( niet lachen) Als ik water level 1015.5 doet en huge waves 2.0 krijg ik alleen maar zwart scherm. Nou weet ik uit ervaring dat hoe dieper je in het water zit hoe donkerder het is, Dus ik had een hydra gepakt ging erin vliegen helemaal omhoog maar bleef zwart beeld hebben. Is er ook een mod die juist het water level omlaag haald of helemaal geen water in de zeeen? Oh krijg nu zelf een error tezien ------- Is er ook een tool dat de zeeen leeg zijn dus geen water juist het tegenovergestelde van Watertool Onderwerp Watertool >>> Door _KoE_Mzungu: Topics en posts samengevoegd. Het is niet nodig om over 1 onderwerp een 2de topic te starten.<<< Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Telt dat niet opstarten van gta ook als de cd al in de computer zit ? Reageren
T@rget Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 dit werkt niet zie hier het resultaat: Kopt dat dat niet werkt. Er zit niet overal in GTA Water onder het level. alleen rond plekken waar je het ook te zien hoort te krijgen Zoals bij de zee of bij een meertje Reageren
Las Vegas Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) dit werkt niet zie hier het resultaat: Kopt dat dat niet werkt. Er zit niet overal in GTA Water onder het level. alleen rond plekken waar je het ook te zien hoort te krijgen Zoals bij de zee of bij een meertje Werkt wel alleen als je die kanalen onder water zet om bijv. erin tevaren dan komt de tunnel bij het strand ook onder water. ( heb nu geen gta sa meer op me pc anders wel even een screen gemaakt) Hoe hoger je het water insteld hoe donkerder het begin punt word. Als je het water op 20 meter zet dan begin je ook onder water als je uit een safehouse stapt, Dat wil zeggen dat je dus onder water kan spelen zonder dat je lucht nodig heb dus je zwemt niet je loopt, rijd en vliegt gewoon hetzelfde alleen je ziet beetje golfjes in beeld en geluid klinkt als onder water. De poppetjes + autos rijden,lopen en vliegen ook hetzelfde alleen als je uit het water stapt bijv. gaat een berg in dan rijden de autos er ook gewoon normaal uit maar als je van hoog begint en je rijd de berg naar beneden dan verdrinken de poppetjes ook of ze stappen uit de drijvende auto en verdrinken dan. Bewerkt: 22 augustus 2007 door linx2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.