Jump to content

PSN GTA IV probleem


Joeyafca

Recommended Posts

Hallo,

ik game al een week gta iv probleemloos. Ik zet normaal altijd me ps3 aan, doe de disc erin en meld me aan bij PSN. Dat is de hele week goed gegaan maar vanochtend kwam hij dus nie verdr dan het loading - mission scherm. Ik heb me ps3 opnieuw aangezet en heb me deze keer niet bij PSN aangemeld en nu deed hij het wel weer goed. Voorlopige oplossing is dus(totdat de patch er is) vooraf niet aanmelden bij PSN. als ik me dan aanmeld via de ingame multiplayer functie kan ik gewoon doorgame zndr probleme.....iemand ng probleme hiermee? Weet iemand waneer de patch komt? En of die dit ook verhelpt?

Bedankt

ps. Ik ben blij dat ik gewoon de game nog kan spelen:d

Link to comment
Delen op andere websites

Handige tip !! Ik ga het nu ook proberen, kijken of het helpt !! :puh:

EDIT: OMFG !! Je bent geweldig !! Ik heb me bij PSN afgemeld, en ik heb nu al 25 minuten probleemloos gespeeld. !!

Echt super !!

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Goeie tip, ik kom nu wel het spel in! Single-player kan gelukkig weer :tu:

Als ik multiplayer op het telefoontje kies kan ik onloggen, daarna slaat ie direct vast. Muziek speelt door mij hij doet niks.

Lekker dan! Ik gaf GTA4 een 10 maar das nu toch al snel naar een 8.5 terug gevallen. Vastlopen kost punten hé!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had op 29 april alleen wat vastlopers de dag erna tot net geen problemen gehad, en de gehele tijd was ik gewoon aangemeld en had verbinding met het internet.

dus dat is het niet denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...