Cencicodis Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Hallo iedereen ik wil graag cheatdevice voor gta lcs maar ik kan hem er niet op zetten omdat ik v2.8 heb op mn psp ik heb v2.6 of lager nodig voor dit maar vind geen downgrader Kan iemand mij aub helpen??? Alvast bedankt
VforV Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Voorlopig is er nog geen downgrader voor Firmware 2.70 en 2.80. Ofwel zul je nog een tijdje mogen wachten, of misschien slaagt er zelfs niemand in om een downgrader te maken.
Zim Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Hallo iedereen ik wil graag cheatdevice voor gta lcs maar ik kan hem er niet op zetten omdat ik v2.8 heb opmn psp ik heb v2.6 of lager nodig voor dit maar vind geen downgrader Kan iemand mij aub helpen??? Alvast bedankt Er zijn (helaas) geen downgraders voor 2.8. Wel voor 2.6 of lager. Maar dit is in strijd met de regels, want het is warez... Bewerkt: 20 augustus 2006 door Zim
Cencicodis Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) ok ik zal wel wachten maar zal er geen cheatdevice uitkome voor v2.8?? of is er al een uit?? PS:VforV tis aan u in de lcs quiz :-) Bewerkt: 20 augustus 2006 door Cencicodis
Zim Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 ok ik zal wel wachten maar zal er geen cheatdevice uitkome voor v2.8??of is er al een uit?? Nee, er zal er nooit een uitkomen. Wel is er een speciaal savegame met wat functies, maar die is alleen voor de US versie...
VforV Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 ok ik zal wel wachten maar zal er geen cheatdevice uitkome voor v2.8??of is er al een uit?? Omdat Sony hun Firmware waterdicht gemaakt heeft is het niet meer mogelijk om homebrew items en andere warez af te spelen op je PSP. De CheatDevice werkt op dezelfde manier als homebrew games die je ook via GTA Liberty City Stories kan laden en spelen (ook via een savegame zoals de CheatDevice). De Firmware 'ziet' de CheatDevice als corrupt en illegaal en zal dan ook 'weigeren' om het af te spelen.
Advancegta Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 waarschijnlijk komt die downgrader er zo want ze hebben een: .png bug gevonden
Zim Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 waarschijnlijk komt die downgrader er zo want ze hebben een: .png bug gevonden Ik denk het niet, want alle voorgaande downgraders gingen via de saveslot bug in lcs ...
Advancegta Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 nee hoor fout die van 2.0 niet en inmiddels is er weer een nieuwe 1.5> 1.0 ik zou je graag de link geven maar dat is verboden
Cencicodis Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Wel ik hoop toch dat het uitkomt want met die savegame is er maar een functie en er is ook al cheatdevice 1.0b uit waarmee je met je auto op gebouwen kunt rijden Alvast bedankt,
Cencicodis Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Heeyy mensen er is ondertussen een downgrader voor v2.71 uit . Ze weten zeker dat er voor v2.80 ook een gaat uitkomen. Nog even afwachten!!!
Dizzee Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Ik weet er weinig van af, maar blijkbaar is dit illegaal en dus in strijd met de regels. Zit niets op dan een slot.
Recommended Posts