T@rget Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Yo! heb je last van deze error als je MTA:SA op start??? Dan heb je GTA San Andreas V2 (Dat is een versie waar no more hot coffee al in zit als ik het goed heb) die krijg je namelijk als je GTA San Andreas al wat later gekocht hebt na een tijdje snuffelen op het MTA Forum heb ik dit gevonden: Patching your German or 1.01 version of gta-sa.exe nu denk je vast dat ik n00b ben want er is geen hond die in nederland ge Duitse versie gaat kopen maar in dat zelfde topic stond dit: =====================================This patcher will patch the following versions of Grand Theft Auto San Andreas ===================================== USA 1.01 USA 2.00 European 1.01 German 1.01 German 1.00 ===================================== Dus dat komt mooi uit deze patch installeerd niet een no-cd crack en is geheel legaal Download nu! Veel suc6 er mee! Greetz T@rget Bewerkt: 4 februari 2006 door T@rget Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Yo! heb je last van deze error als je MTA:SA op start??? Dan heb je GTA San Andreas V2 (Dat is een versie waar no more hot coffee al in zit als ik het goed heb) die krijg je namelijk als je GTA San Andreas al wat later gekocht hebt na een tijdje snuffelen op het MTA Forum heb ik dit gevonden: Patching your German or 1.01 version of gta-sa.exe nu denk je vast dat ik n00b ben want er is geen hond die in nederland ge Duitse versie gaat kopen maar in dat zelfde topic stond dit: =====================================This patcher will patch the following versions of Grand Theft Auto San Andreas ===================================== USA 1.01 USA 2.00 European 1.01 German 1.01 German 1.00 ===================================== Dus dat komt mooi uit deze patch installeerd niet een no-cd crack en is geheel legaal Download nu! Veel suc6 er mee! Greetz T@rget 1.01 is No hot coffe nog steeds 1.00 is Duits? Reageren
Xewl Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) 5/02 Jah, ik had idd v2€ En DUS ook die error... Thnx voor de tip, ik ga even proberen 6/02 't Is gelukt man! echt bedankt! Bewerkt: 6 februari 2006 door Xewl Reageren
Giorgo Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 T@rget, kben je zeer dankbaar. Echt waar, ik dacht dat die error kwam door men trage PC ofzo maar neen je hebt het man. Bedankt, nu kan ik lekker MTA'en met GTA-Sheep enz... Nogmaals bedankt, Target. Reageren
T@rget Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 *kijk veeeeeeels te trots naar zich zelf Reageren
Flame^ Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Dit wist ik al, maar het is erg handig voor de V2 mensen, of de mensen die 1.01 hebben. @Amsterdamboy: Hij bedoelt, de patch fixed deze versies naar V1: USA 1.01 USA 2.00 European 1.01 German 1.01 German 1.00 Trouwens, credits gaan wel naar de maker Talidan, ik weet zeker dat vele mensen hier iets aan hebben . Reageren
T_N_T Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Dus dat komt mooi uit deze patch installeerd niet een no-cd crack en is geheel legaal een no-cd crack is niet illegaal het rippen van cd's ook niet, zelfs downloaden niet ps. dit is serieus waar Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Dus dat komt mooi uit deze patch installeerd niet een no-cd crack en is geheel legaal een no-cd crack is niet illegaal het rippen van cd's ook niet, zelfs downloaden niet ps. dit is serieus waar NO-CD is legaal. Rippen van CD legaal Downloaden games is illigaal maar muziek legaal (als je het maar niet verkoopt) Bewerkt: 19 februari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
GtaXandroGta Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 heey jo het werkt hartstikke bedankt Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 heey jo het werkt hartstikke bedankt Dit moet je downloaden het stond al op T@RGET ze topic lees de eerste post Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 kan ik nu ook modden? ik heb op andere forums geleze dat alsje de no cd crack eb dat je dan wel kan modde. Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Je bedoeld modden in MTA? Ik denk dat het daarmee niet verschilt, trouwens mag je niet modden in MTA. Als je bedoeld modden in de normale game, dat kan altijd wel, als je hulp met modden nodig hebt moet je hier kijken. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 *Bumper* Die link van die patch is verlopen T@rget, weet jij toevallig waar je hem kan downloaden? Heb je hem misschien nog op je PC staan? Ik heb het niet zelf nodig, maar een vriend van me Alvast bedankt. Reageren
W Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Ruurd, ik heb hem nog op mijn PC (ik heb hem ook uit dit topic) en ik zal hem ff voor je uploaden. Download Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.