Jump to content

CJ kan een joint roken en kopen.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Bij de missie drive tru ongeveer de 3e missie. moet je in de auto stappen en eten halen en dan ballas afknallen. als de missie klaar is moet je big smoke naar huis brengen en dan zeg hij get yoself a smokey smoke on smoke. precies op dat moment staat aan de overkant van de straat zo'n hustler (wietverkoper). dan moet je negatief antwoordt op geven als hij vraag of je wat wilt kopen. en dan positief, hij verkoopt je dan een joint voor $100. Check de fotos maar hieronder. Misschien een easter egg :*D . UPDATE: Zoals mythbuster vroeg of je ook kan drinken, dat kan maar niet bij die wietverkoper in het zwart met mutsje, maar die blanke verkoper die zijn capuchon op zijn hoofd heeft. gewoon zoals eerst die missie doen na afloop dan die blanke verkoper zoeken en positoef reageren. Kijk de foto hier onder :bier:

post-61559-1180206526_thumb.jpg

post-61559-1180206537_thumb.jpg

post-61559-1180279176_thumb.jpg

Bewerkt: door GTA4Lofe
Geplaatst:

Nou. er staat niets in de zoekfunctie en nergens op internet. Dus volgens mij wist niemand het :sigaar:

Geplaatst:

ik zou het is een keer uitproberen , maar heb er zelf nog nooit van gehoord :D

verder horen we verder nog wel of dit een echte EE is van Bling ofzo :bier:

het was al eerder bekend ja, maar dat het persee in die missie is ( of na ).... dat klopt niet

je kan het trouwens altijd doen en niet alleen na drive-thru.

dan is het denk ik stom toeval dat er iemand tegenover stond ide verkocht

alleen zei smoke dat van smoky-smoky omdat hij dat met dat geld doet ( merk je vanzelf wel )

dus eigenlijk geen EE

:bier: Suburban :bier:

Bewerkt: door Suburban
Geplaatst:

Je ken normaal gesproken nooit een joint kopen. CJ zegt altijd tegen die wietverkoper ga weg uit muh buurt en dan trek die gozer weer een gun. Je ken nooit een joint van um kopen.

Geplaatst:

kan wel, al meerdere keren gedaan volgens mij vraagt hij wat aan je en moet je positief reageren ( weet niet zeker, tijdje terug dat ik een joint kocht )

Geplaatst:

idd GTA4LIFE hierboven, idd ik heb ook net als jij

maar ik geloof dat die topicstarter een mod gebruikt heeft (dope and wars geloof ik)

UHm ik heb deze topic gestart xD lol. En ik heb geen mod gebruikt. bestaan er dan die soorten mods :O

Bewerkt: door GTA4Lofe
Geplaatst:

Was mij ook nog niet bekent nee! Is er ook een manier dat je van die flesjes in je hand hebt en dat je kan drinken? (Ik bedoel zoals in MTA enzo, heb je soms zo'n flesje Sprunk in je hand en dan zie je CJ steeds drinken) En NEE ik bedoel niet van die gewone Sprunk automaten ;)

Geplaatst:

Maar als je positief reageert dan zegt CJ even goed dat hij die drugsdealer overhoop knalt :?

Dus hoe kan je dan aan zon Joint komen???

Geplaatst:

als het zonder mod is, lijkt het me alsnog geen easter egg. Het is eerder een beetje realisme. Hoe dan ook, bedankt voor de informatie.

PS: leuke jet pack

Geplaatst:

Het is weldegelijk een moD...

Ik heb het gezien op dit filmpje!

Geplaatst:

Het is lijkt mij ook een mod, maar dat doet eigenlijk niet eens ter zake. Een EE is een grapje of een verwijzing naar RL. Dat is dit dus niet. Vandaar dat ik ook een mooi slotje op dit topic gooi. Mocht je het er niet mee eens zijn, staat mijn PMbox uiteraard open voor discussie.

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...