W3sl3y Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 waarom hebben ze zo'n rare blauwe boot in de game gestopt. Het lijkt wel of Rock* maar ff een rare boot in de game hebben gestopt omdat het toch maar in 1 missie voorkomt. Kan je hem na die missie ook nog ergens anders vinden? Zijn er nog meer GHOST voertuigen? Kan je als je dat mannetje dood hebt geknalt die in die GHOST boot zit en dan de boot gejat hebt hem dan ergens in een boot garage zetten ofzow? Ik kon wel een beetje over de ghost boot vinden maar niet egt veel info..... duz ik dacht ik doe het wel greetz Wesley Reageren
Lantyz Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Respectievelijke antwoorden: Geen idee, misschien om gewoon iets speciaals in die missie te zetten, en waar we op fora over kunnen praten. Of anders hadden ze gewoon een avondje niets beter te doen bij Rockstar. Nee. Nee. Nee. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 24 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Of anders hadden ze gewoon een avondje niets beter te doen bij Rockstar. als ze nix te doen hadden, hadden ze wel wat mooiers kunnen maken inplaats van een smurfen-boot <_< Reageren
Baffie Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Over wélke boot en missie heb je het eigenlijk? En het lijkt mij niet dat je een boot in een garage kunt zetten, er is in GTA3 volgensmij al niet eens een code dat boten kunnen vliegen, maar dan zou het nóg bijna onmogelijk zijn aangezien de garages altijd goed weggestopt in een steegje zitten. Reageren
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 op sommige plekken heb je mensen onder water liggen met beton aan de voeten dat vind ik raar :alien: Reageren
Lantyz Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 a ) Dat is in GTA VC, niet in GTA III b ) Wat heeft dat met dit topic te maken..? Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Ehm..Over welke boot hebben we het? De boot van Bomb Da Base of niet? Veder zou ik geen ene boot woeten die maar spookachtig is of iets dergelijks. Reageren
Lantyz Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Wat de... Hoe komt dit in GTA VC..? --topic moved-- Het gaat over een blauwe boot (Een Speeder, dacht ik) die je in een bepaalde missie moet achtervolgen, en vervolgens nooit meer ziet in het spel. Reageren
8-Ball Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Ja je ziet hem alleen in een missie krijgen van Ray. Je kan hem dan wel krijgen, soms rijd de persoon in die boot het strand op, schiet hem dan snel neer en duw dan de boot in het water. Later is die boot helaas nergens meer te vinden.. Wat is ook vreemd vind is dat hij op de Playstation Ghost MISSING heet en op de pc gewoon Ghost. @ lantyz, de boot is precies hetzelfde als de politieboot maar dan blauw. Reageren
Lantyz Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Ik heb hem even omgewisseld met de Reefer, om er een screen van te kunnen maken. Hij is inderdaad exact hetzelfde als de Predator, alleen is de boot donkerblauw, en kan je er niet mee schieten. [EDIT @ 10 maanden later: De link is dood, dus vanaf heden is de Ghost op WikiGTA te bezichtigen] Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Ow is dat die boot. Oke dan weet ik het. Jammer dat je die boot maar een keer in het spel heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.