Jump to content

Glory Hole Themepark

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik hoor vaak op de radiozenders van SA reclames van Glory home themepark en dat de mensen van SA er dol op zijn enzo. Maar mijn vraag: Is dit park weleens in San Andreas?? Of bedoelen ze de pier in LS met dat reuzenrad?

Greetzz,

GTAgangsta :tu:

Geplaatst:

Ze hebben het inderdaad in deze reclame over het Glory Home Themepark. Luister maar:

Alleen zou ik echt niet weten op welke locatie dit zich afspeeld.

Ik denk niet dat het de Pier is, omdat daar alleen een Reuzenrad staat en een paar kraampjes.

Niet echt bepaald een Themapark. :7 Misschien zal dit een grapje van Rockstargames zijn geweest?

Mvg,

GTTO

Geplaatst:
Ze hebben het inderdaad in deze reclame over het Glory Home Themepark. Luister maar:

Alleen zou ik echt niet weten op welke locatie dit zich afspeeld.

Ik denk niet dat het de Pier is, omdat daar alleen een Reuzenrad staat en een paar kraampjes.

Niet echt bepaald een Themapark. :7 Misschien zal dit een grapje van Rockstargames zijn geweest?

Mvg,

GTTO

Ja dat bedoel ik ja.

Die pier is idd niet echt een pretpark :puh:

Maarja, dan zal het wel een R* joke zijn. Tnx ^_^

Geplaatst:

Ik denk dat het gewoon fictieve reclame van Rockstar is.

Zo heb je in GTA3 bijvoorbeeld reclame van een wekelijks Middeleeuws feest in Belville Park. Er is echter niets.

Het is dus gewoon verzonnen denk ik. ;)

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst: (bewerkt)

Mischien verwijst het iets naar het woord "Gloryhole"? Ik leg niet uit wat het is want dat is volgens mij niet toegestaan op het forum ;)

Bewerkt: door Mr. Sugo
Geplaatst:

Het is ook een beetje een raar pretpark, zo zingen ze toch "Glory Hole, Where strangers become friends" en "it will hurt, but it's worth it" en van die dingen :s

Geplaatst:
Het is ook een beetje een raar pretpark, zo zingen ze toch "Glory Hole, Where strangers become friends" en "it will hurt, but it's worth it" en van die dingen :s

Ow ik dacht dat het glory home was, en wat ze zeiden had ik nog niej echt goed naar geluisterd. Weer een seksistische R* grap :puh:

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Ik hoor de hele tijd een reclamespotje op de :cab: radio. Die van het Glory Hole Themepark, in LAs Venturas.

Maar in GTA San Andreas is die er helemaal niet. Of wel, zoja waar???

Ik heb heel San Andreas afgezocht.

Kan iemand me uit deze situatie halen.

Ik hoor het reclamespotje zelfs in Liberty City Stories op Head Radio.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik hoor de hele tijd een reclamespotje op de :cab: radio. Die van het Glory Hole Themepark, in LAs Venturas.

Maar in GTA San Andreas is die er helemaal niet. Of wel, zoja waar???

Ik heb heel San Andreas afgezocht.

Kan iemand me uit deze situatie halen.

Ik hoor het reclamespotje zelfs in Liberty City Stories op Head Radio.

Dat pretpark bestaat niet, is gewoon een van de vele reclames. :Y

Hier vind je er wat meer over.

Bewerkt: door Mr. Sugo
Geplaatst:
Dacht ik al,

was wel leuk geweest als die echt bestond.

Overgens is er wel dat pretpark op de pier in Los Santos maar ja, daar kun je jammer genoeg niet veel doen. :erm:

Geplaatst:

Glory Hole Themepark is niets meer en niets minder dat een seksuele grap van R*, gezien de gemiddelde leeftijd op dit forum voel ik mij niet geroepen om dit nader uit te leggen o.i.d.. Maar ach, als je kennis hebt van de Engelse taal kom je er al heel snel achter dat het spel bijna uit z'n voegen barst van de (seksuele) grapjes. :7

Geplaatst:

Ik heb ook wel is van een glory hole gehoord maar daar zat een gat in de muur en kwam er een warn geslachtsdeeltje doorheen :o

Geplaatst:
Ik heb ook wel is van een glory hole gehoord maar daar zat een gat in de muur en kwam er een warn geslachtsdeeltje doorheen :o

Scary movie zeker ;)

gr. leettjuh

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...