Ice Cold Killa Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Zet hier al je grappige zinnen die je in het spel gehoord hebt, het maakt niks uit wie het heeft gezegd. Toen CJ een foto wou maken van z'n vrienden zei hij: "I like to shoot people.... with the camera" Ik vond dat best wel grappig PS: Ga geen zinnen zitten verzinnen, het moeten echt zinnen zijn die je gehoord hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Soms zit hij ook te zingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Ik vind die gast van Ammu-Nation wel vet (die reclame bedoel ik) dan ehebben ze het over grenaten en dan zegt die reclame: And if you'ra too fat and lazy to throw them check out our grenadelauncher! Vertaling: En als je te dik en lui bent om ze te gooien bekijk dan onze grenaatlanceerder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 of in WCTR de man die van een klif will springen in Verdant Bluffs: depressief zelfmoordventje: i wanna jump dj: me to depressief zelfmoordventje: i wanna go to hell dj :buy a refrigeratormagnet when you are there vertaling: depressief zelfmoordventje: ik wil springen dj: ik ook depressief zelfmoordventje:ik wil naar de hel dj : koop een koelkastmagneet wanneer je daar bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Nog een zin van die gast van Ammu-Nation:Take it,hold it,love it! Dat is een grappige zin vind ik. Vertaling:Neem het,houdt het,(daar)hou ik van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacc0s Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 als cj een auto jat dan hoor je soms oh im sorry........NOW GET OUT! das wel grappig hoe die dat zegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 of als je een voertuig steelt: don't take this personal, but you're getting jackt. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Woozie: ''there's something you must know...uh..im...i'm blind.'' cj: ''no Shit!'' Te droog eigenlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) als je heel dik bent en je heb de politie achter je aan zitten zeg zon wout soms: 'shoot the fat guy!' khad der nog meer maar die benk wer vergeten edit: ojah, als je bij een chick'n bell komt en je bestelt wa te eten zegt die gast ook wel eens ' I hope you'l CHOKEeldoedadoel ' (ik hoop dat je stikt) :lol: Bewerkt: 1 juli 2005 door GTAmaniax Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jens Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Ook ergens op een radiostation in de reclame maar het is niet de letterlijke tekst maar hij trekt er op: -Hi Jack, you remember me from that party 9 months ago? - Eh, Ej! Yes! How are you? - Fine *babycry* en dan nog zo'n zinnetje daarachter in het engels van als je depressief bent, je dan moet bellen naar de San Andreas telefoon. :lol: Vertaling: - Hoi Jack, herinner je mij nog van op dat feestje 9 maanden geleden? - Eh, He! Ja! Hoe is het? - Goed. *babygeween* en dan nog zo'n zinnetje daarachter in het engels van als je depressief bent, je dan moet bellen naar de San Andreas telefoon. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Als CJ iemand jackt: You gonna get to walk now, sukker! De Missie Monster: And third, who da fuck are you? Als CJ valt: I hate gravity! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 ook in de cluckin bell cluckityfuck how can i help you? cluckityfuck hoe kan ik je helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Als er een politiehelikopter achter je aan zit. Gast1: I see her SHE's over there! Gast2: He's a guy! Vertaling: Ik zie haar zei is daar! Het is een man! Nog in de helikopter. Gast1: Im gonna kill him! Gast2: Make sure its the tight guy this time! Vertaling: Ik dood hem! Zorg wel dat het de goeie is dit keer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 ik heb eens gehoord: toen ik bijna een man dood reed toen zij die ; HOWLY MACARONI !!!! . :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Ook van een politiehelikopter: I can see my house of here. betekent: ik kan mijn huis vanaf hier zien. en ook: gast 1: If I kill him get I have a medall? gast 2: You get 2! betekent: gast 1: als ik hem vermoord krijg ik dan een medallie? gast 2: Je krijgt er 2! Bewerkt: 3 juli 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.