Jump to content

van versie v2.0 naar v1.0


L

Recommended Posts

beste leden,

Ik heb een 100% savegame gedownload. Maar hoe kan je die ook toepassen? Ook is de savegame van versie 1.0 en ik heb 2.0. Ik heb gehoord dat je dan iets kan downloaden waardoor je versie 1 krijgt, en dan ook kan modden etc.

Alleen die kan ik dus ook niet vinden.

Wie kan me met deze twee problemen helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

beste leden,

Ik heb een 100% savegame gedownload. Maar hoe kan je die ook toepassen? Ook is de savegame van versie 1.0 en ik heb 2.0. Ik heb gehoord dat je dan iets kan downloaden waardoor je versie 1 krijgt, en dan ook kan modden etc.

Alleen die kan ik dus ook niet vinden.

Wie kan me met deze twee problemen helpen?

Goed, je wilt dus downgraden naar V1. Dat kan, je moet ten eerste even deze patch installeren. Nu heb je de mogelijkheid om te modden, maar je kan nu nog geen V1 savegames spelen. Omdat te kunnen moet je even twee bestanden downloaden, namelijk de 'main.scm' en de 'script.img' voor V1. Deze heb ik voor je in mijn bijlagen gestopt. Na het downloaden moet je ze even uitpakken, en kopiëren naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script'.

V1 Files:

Link to comment
Delen op andere websites

beste leden,

Ik heb een 100% savegame gedownload. Maar hoe kan je die ook toepassen? Ook is de savegame van versie 1.0 en ik heb 2.0. Ik heb gehoord dat je dan iets kan downloaden waardoor je versie 1 krijgt, en dan ook kan modden etc.

Alleen die kan ik dus ook niet vinden.

Wie kan me met deze twee problemen helpen?

Goed, je wilt dus downgraden naar V1. Dat kan, je moet ten eerste even deze patch installeren. Nu heb je de mogelijkheid om te modden, maar je kan nu nog geen V1 savegames spelen. Omdat te kunnen moet je even twee bestanden downloaden, namelijk de 'main.scm' en de 'script.img' voor V1. Deze heb ik voor je in mijn bijlagen gestopt. Na het downloaden moet je ze even uitpakken, en kopiëren naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script'.

V1 Files:

Dat heb ik gedaan maar ik krijg het nog steeds

Ik heb nu trouwens alleen de patch en de files die je me gegeven had. Of hoort dat zo

Bewerkt: door Léon-San Andreas
Link to comment
Delen op andere websites

beste leden,

Ik heb een 100% savegame gedownload. Maar hoe kan je die ook toepassen? Ook is de savegame van versie 1.0 en ik heb 2.0. Ik heb gehoord dat je dan iets kan downloaden waardoor je versie 1 krijgt, en dan ook kan modden etc.

Alleen die kan ik dus ook niet vinden.

Wie kan me met deze twee problemen helpen?

Goed, je wilt dus downgraden naar V1. Dat kan, je moet ten eerste even deze patch installeren. Nu heb je de mogelijkheid om te modden, maar je kan nu nog geen V1 savegames spelen. Omdat te kunnen moet je even twee bestanden downloaden, namelijk de 'main.scm' en de 'script.img' voor V1. Deze heb ik voor je in mijn bijlagen gestopt. Na het downloaden moet je ze even uitpakken, en kopiëren naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script'.

V1 Files:

Dat heb ik gedaan maar ik krijg het nog steeds

Wat krijg je nog steeds? Als je én de patch én de bestanden installeert, dan heb je 100% zeker volledig V1. Je moet dan ook gewoon de 100% kunnen laden, tenzij die savegame gewoon niet voor V1 is. Hier in de downloadbase vindt je een 100% savegame voor V1, die zou het dan moeten doen.

Vergeet je niet de bestanden te vervangen? Je krijgt als het een goed is een melding of je bestanden wil overschrijden, je moet dan op 'ja, op alles' klikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou het zit zo, als ik m'n game wil loaden, dan sluit hij af. Er staat dat er een fout in het bestand GTA_sa.exe is opgestreden. Als ik kijk bij de grootte van het bestand gta_sa.exe staat er 13,7 mb, ligt daar het probleem misschien?

Bewerkt: door Léon-San Andreas
Link to comment
Delen op andere websites

Nou het zit zo, als ik m'n game wil loaden, dan sluit hij af. Er staat dat er een fout in het bestand GTA_sa.exe is opgestreden.

Ik denk dat ik je nu wel snap. Je hebt alles gedaan om te downgraden en je wilt verder met je eigen spel. Helaas kan dit niet. Je hebt de 'main.scm' veranderd, en die zorgt ervoor dat je niet meer met je oude savegame verder kan. Je oude savegame heb je namelijk gespeeld met de 'main.scm' van V2. Nu je hem vervangen hebt met V1 doet die het niet meer. Je kan wel weer even V2 bestanden downloaden zodat je gewoon weer met je oude savegame verder je kan. Je kan dan niet meer verder met een eventuele andere savegame voor V1.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou het zit zo, als ik m'n game wil loaden, dan sluit hij af. Er staat dat er een fout in het bestand GTA_sa.exe is opgestreden.

Ik denk dat ik je nu wel snap. Je hebt alles gedaan om te downgraden en je wilt verder met je eigen spel. Helaas kan dit niet. Je hebt de 'main.scm' veranderd, en die zorgt ervoor dat je niet meer met je oude savegame verder kan. Je oude savegame heb je namelijk gespeeld met de 'main.scm' van V2. Nu je hem vervangen hebt met V1 doet die het niet meer. Je kan wel weer even V2 bestanden downloaden zodat je gewoon weer met je oude savegame verder je kan. Je kan dan niet meer verder met een eventuele andere savegame voor V1.

Nee het gaat me niet om de oude savegame. Eerst heb ik gekozen voor 95% savegame. D.w.z. dat als ik mijn spel zou kunnen loaden ik bij de missie 'breaking the bank at caligulas' ben. maar dit is juist het probleem. Ik heb de dingen gedownload die je me hebt gestuurd. En als ik nu mijn savegame wil starten, dan loopt het witte load-balkje gewoon af tot aan het eind en dan krijg ik een foutmelding te zien, waarin staat dat er een fout is opgetreden bij het bestand gta_sa.exe. Dus kort samengevat:

Het gaat me er niet om bij welke missie ik ben, als het maar ergens op het einde is.

In dit geval ben ik bij breaking the bank at caligulas, maar krijg het spel niet opgestart i.v.m foutmelding gta_sa.exe

Link to comment
Delen op andere websites

Nee het gaat me niet om de oude savegame. Eerst heb ik gekozen voor 95% savegame. D.w.z. dat als ik mijn spel zou kunnen loaden ik bij de missie 'breaking the bank at caligulas' ben. maar dit is juist het probleem. Ik heb de dingen gedownload die je me hebt gestuurd. En als ik nu mijn savegame wil starten, dan loopt het witte load-balkje gewoon af tot aan het eind en dan krijg ik een foutmelding te zien, waarin staat dat er een fout is opgetreden bij het bestand gta_sa.exe. Dus kort samengevat:

Het gaat me er niet om bij welke missie ik ben, als het maar ergens op het einde is.

In dit geval ben ik bij breaking the bank at caligulas, maar krijg het spel niet opgestart i.v.m foutmelding gta_sa.exe

Dat betekent dus dat die savegame die jij probeer te laden waarschijnlijk voor V2 is.

Je kan wel even kijken of je V1 hebt. In dit topic kun je V1 savegames van missies downloaden. Download even de savegame voor de missie 'Breaking the bank at Caligulas', want die wil je doen immers. Als die start dan heb je V1. Dat wil dus weer zeggen dat of er iets is met die andere savegame of dat die savegame voor V2 is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...