Fireman Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Ik had Denise meegenomen naar Liberty City omdat ze daar altijd over zat te zeiken dit was het engiste wat ze zij <_< Big Smoke en hele Big Smoke Bewerkt: 22 juli 2005 door Fireman Reageren
Flame^ Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) In het Home Made screens kan je je eigen screens posten. daar hoef je igg geen topic voor te maken . edit: Erm.., gebruik de Edit-knop om je bericht aan te passen. En zou je je plaatjes willen verkleinen? De hele paginia rekt uit. Bewerkt: 22 juli 2005 door Big Smoke Reageren
Fireman Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Groterbeeld Groter beeld Ik zet er later nog wel meer bij Bewerkt: 22 juli 2005 door Fireman Reageren
Fireman Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) In het Home Made screens kan je je eigen screens posten. daar hoef je igg geen topic voor te maken . Ik dacht laat ik een speciale forum maken voor hidden interiors je mag hier ook wel vragen stellen over hidden interiors als de mods dit niet goe vinden sluit dan maar. Trouwens kijk eens in de forum: CJ screens Mooie uitzichten zijn ook allemaal home made screens..... Bewerkt: 22 juli 2005 door Fireman Reageren
W3sl3y Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 wow echt prachtig gedaan fireman. Ga zo door. Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Hehe, CJ heeft zijn eigen land. :lol: Echt mooie pics Fireman! Bewerkt: 22 juli 2005 door gertjeu Reageren
Fireman Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Hehe, CJ heeft zijn eigen land. :lol: Echt mooie pics Fireman! Valt dit jullie trouwens op heb ik gelezen op Engels forums: Liberty: GT= Gta Three Vice: VC= Vice City Carcer= MH= Manhunt Tokyo= NG-= Next game? IS niet waar denk ik mja er was daarover een hele discussie dus ik zet het hiet ook maar ff neer Bedankt voor de complimenten! Reageren
W3sl3y Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Hehe, CJ heeft zijn eigen land. :lol: Echt mooie pics Fireman! Valt dit jullie trouwens op heb ik gelezen op Engels forums: Liberty: GT= Gta Three Vice: VC= Vice City Carcer= MH= Manhunt Tokyo= NG-= Next game? IS niet waar denk ik mja er was daarover een hele discussie dus ik zet het hiet ook maar ff neer Bedankt voor de complimenten! en Leith Int dan met JF en Johnson met QP Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 IS niet waar denk ik mja er was daarover een hele discussie dus ik zet het hiet ook maar ff neer Ja, die discussie was op dit forum ook al gaande, namelijk in dit topic. Reageren
SWYV Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 hoe kom je daar in liberty city??? :o Reageren
Floppy Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Hoe kom je daar Fireman!??!!? Reageren
Synchro Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) In liberty city kom je naar Het topic van Liberty City te gaan. :lol: Hier si het Topic Veel succes! EDIT : In de regels staat dat het afbeelding maar 640x480 mag zijn.!! Bewerkt: 22 juli 2005 door Synchro Reageren
Fireman Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) IS niet waar denk ik mja er was daarover een hele discussie dus ik zet het hiet ook maar ff neer Ja, die discussie was op dit forum ook al gaande, namelijk in dit topic. Ah. hier nog meer screenies San Fierro Garage: Brothel: Alle gouden platen in de fik! Het ongebruikte safe house: Wu-Zi is tv aan het KIJKEN,hahahaha! Ryder is zn huis met 2 silenced pistol.. Muahahahaa, alles verkleind! Behalve de ene in het stadium want die foto kan ik nie meer vinden. Bewerkt: 22 juli 2005 door Fireman Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 He, staan die echt gewoon in hun huis? Raar. :huh: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.