Jump to content

mod helies


Rene-GTA

Recommended Posts

Je kunt het alleen met cheatdevice spawnen. Daarnaast kan je nog een savegame vinden mét helikopter: klik.

Weetje: Normaalgezien kan je niet vliegen zonder de CheatDevice in GTA Liberty City Stories maar met een trucje kan dat wel. De heli van Massimo zal landen op het dak in Chinatown. Je moet dan naar boven en zodra je in de gele marker stapt zal hij wegvliegen. Met een PCJ-600 kan je door de gele marker rijden zonder dat er iets gebeurd. Probeer de PCJ-600 op het dak te krijgen. Eens dit je gelukt is, loop dan naar de helikopter en stap in. Met "Cross" stijg je op. Je kan echter niet zo hoog vliegen als wanneer je de CheatDevice gebruikt. Je kan ook niet zo ver vliegen. Op een bepaald moment ontploft de heli gewoon. Je kan dus enkel boven Chinatown vliegen.

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal. :klap:

Je hebt toch een mod van LCS,dat je in helies kan.

Moet je daarvoor echt een 1gb hebben. :-(

Er is inderdaad een mogelijkheid tot het gebruiken van helicopters in Liberty City Stories met behulp van de Cheatdevice, de Cheatdevice tot en met Firmwire 3.03 download je hier. Je zet hem gewoon neer in de map SAVEDATA die zich bevindt in de map PSP, uiteraard op je Memorystick. Deze cheatdevice is maar 0.5 MB wat inhoudt dat hij met gemak past op een Memory Stick met 32 MB en je hebt dan ook geen 1GB MS nodig. Veel succes hierbij!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat hoeft niet persee Rene-GTA. :) Wat jij bedoelt is de CheatDevice. Je kan geen CheatDevice meer op je PSP hebben omdat je al voor GTA Vice City Stories te spelen al een upgrade hebt gedaan. Dat had ik je Bij mij thuis al verteld. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Nee dat hoeft niet persee Rene-GTA. :) Wat jij bedoelt is de CheatDevice. Je kan geen CheatDevice meer op je PSP hebben omdat je al voor GTA Vice City Stories te spelen al een upgrade hebt gedaan. Dat had ik je Bij mij thuis al verteld. :)

Maar mense!!! ik heb ps2 wat dan die heeft geen shiks om gegugen op te zetten!! een memori kart wel ma die kun je niet ik pc stekken !!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat hoeft niet persee Rene-GTA. :) Wat jij bedoelt is de CheatDevice. Je kan geen CheatDevice meer op je PSP hebben omdat je al voor GTA Vice City Stories te spelen al een upgrade hebt gedaan. Dat had ik je Bij mij thuis al verteld. :)

Maar mense!!! ik heb ps2 wat dan die heeft geen shiks om gegugen op te zetten!! een memori kart wel ma die kun je niet ik pc stekken !!!!

Is dit niet wat voor jou?

of dit
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...