Jump to content

Home Invasion lukt maar niet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik snap missie "Home Invasion" niet ik weet niet hoe je in sluipstand moet en hoe moet je dat kratje pakken

hulp graag ^^

gehaalt

Bewerkt: door timmy66
Geplaatst:

Hurken doe je met de "C" toets. Daarmee gaat CJ sluipen zogezegd. Om een kratje op te nemen duw je op de toets die wordt uitgelegd tijdens de missie zelf. Ik kan zozeer nu niet op die toets komen maar check altijd het Zwarte kadertje linkboven je scherm als je die missie aan het spelen bent ;)

Ik geloof dat het TAB is op de PC en L1 op PS2. Als je nog vragen hebt >>=-HIER-=<< is de pagina van HI

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:

ik weet nu hoe ik moet sluipen en die kraten oppaken

ik heb er 2 gepakt maar toen kwam die gast mar ik ga het nog is probeeren

Geplaatst:

Ice Banana, de 'crouch'-methode is weliswaar handig om ergens heen te gaan, maar als je de krat wilt vervoeren lukt dit toch echt niet.. Zodra je door deuren heen gaat, of een krat draagt, moet je de 'Alt' ingedrukt houden. Hierdoor loop je als het ware, en maak je geen lawaai.

gehaalt dankjulie wel :D

was eigelijk best wel simpel :D

Bewerkt: door timmy66
  • 2 weken later...
Geplaatst:

als je een schotgun hebt (van de missie Ryder) en je richt er mee kan je gewoon lopen.

en als je een krat hebt selecteer je gewoon de shotgun.

Geplaatst:

Gewoon de sneak knop (bij mij alt) ingedrukt houden en de kratjes jatten. Je hoeft er maar 3 te jatten (ik heb ze alle 6 gejat, ik had toch zat tijd), maar je kan er ook nog 3 pakken. Ik weet niet of het wat extra's oplevert ofzo, maar het is wel leuk voor compleetheid.

Geplaatst:

Zoals jullie hadden kunnen zien, heeft de topicstarter al 11 dagen de missie gehaald, waarom wordt er dan toch nog gereageerd? ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...