Drive Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Titel zegt het al en zo ja: Wat vind je het beste nummer ik zelf vind het beste nummer Vive la france - Dj Marcky Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 (bewerkt) NEE! Ik heb een gigantische hekel aan jumpen en jumpers (in het openbaar). Het ziet eruit als een klompendans, en de enige jumpers die ik ken zijn een stelletje mongolen. En toevallig zijn dat ook de gasten die bij ons op school de slechtste cijfers halen (waaronder die chinees waarover ik wel eens heb verteld) en die totaal geen zicht op een toekomst hebben. Heel toevallig. Ik zeg niet dat alle jumpers zo uitzichtloos zijn, maar ik vind het gewoon vreselijk triest als je ongewest opeens op school gaat jumpen. En nog erger als je wordt aangevallen als je zegt dat het stom is. In ieder geval is dat bij dit stelletje mongolen het geval. Zelf ga ik er dus nooit aan beginnen. Verder vind ik de muziek ook vreselijk, het enige wat je hoort is 'Boem! Boem! Boem! Tjekke! Tjeke! Tjekke!'. Vreselijk! Bewerkt: 24 januari 2007 door $NeoSyp$ Reageren
demontventoux Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Als je even de zoekfunctie had gebruikt of even naar beneden gescrolld was je hoogswaarschijnlijk dit topic tegengekomen, dat al volledig gewijd is aan het jumpen om on-topic te gaan: Sommige liedjes ervan vind ik wel goed, en ik ben een beginnende jumper. Maar ik oefen zelden, dusja.. Reageren
Blink Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Nee Bijna mijn gehele klas luisterd naar Jumpstyle, Hardstyle, Hardcore en nog enkele andere varianten. Zelf luister ik niet altijd naar deze muzieksoorten maar zo af en toe mag ik er wel eens naar luisteren, het moet wel een ontzettend rustig nummer zijn want op hoofdpijn zit je niet te wachten wanneer je naar muziek luisterd. Het jumpen opzich is natuurlijk leuk om te doen wanneer je uitgaat maar om het nou in het openbaar zoals op school te doen vind ik een beetje raar. Het is net alsof je geen aandacht krijgt thuis en deze dus op andere plaatsen gaat zoeken doormiddel van gek springen op plekken waar veel mensen zijn. Zelf ben ik niet van plan om het te doen of te leren want het trekt me gewoon niet. De muziek heb ik niets op tegen maar het gebeuren wat erom heen gebeurd vind ik niets. Reageren
Fuffie Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 (bewerkt) Nee Omdat ik het een beetje onzinning vind. Maar ik heb wel respect voor de mensen die het doen. Zelf luister ik niet naar dit muziek. Bewerkt: 24 januari 2007 door fuffie Reageren
The GamerII Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 (bewerkt) Ik kan het een klein beetje. De muziek vind ik leuker dan die dans EDIT: En het leukste nummer vind ik: Frozen Flame, Jeckyll en Hyde Bewerkt: 24 januari 2007 door The GamerII Reageren
Beany Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Nee, maar toevallig heeft een kennis van me heel goed geoefend, en het ziet er op het eerste gezicht niet uit . Maar het is wel grappig als je het kan. Maar ik kan het niet En inderdaad vind ik de muziek wel leuk... Reageren
RobertSA Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 (bewerkt) Ja, een zo'n meisje in de disco heeft het me geleerd, maar ik doe het nooit. Ik wou het eigenlijk ook niet leren, maar zij stond erop. Bewerkt: 24 januari 2007 door robertpsv Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Nee, en ik wil 't ook niet kennen want ik vind het eerlijk gezegd gewoon zwaar achterlijk Als iemand écht goed kan jumpen ziet het er wel vet uit, maar bijv. er zit zo'n dikzakje bij mij in de klas die ook denkt dat'ie kan jumpen maar eigenlijk gewoon heel 't lokaal naar de klote schopt als we 'm om een demonstratie vragen Reageren
Golden Nugget Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 NEEEE ik kan niet jumpe Reageren
Dikbuik Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Ik kan t niet echt goed dus ik doe het ook niet. ik ken wel veel mensen die met een clubje overal gaan jumpen enzo en ze dan op googlevideo en youtube zetten. best grappig hoe ze het midden in een supermarkt of recht voor de hoofdingang van politieburo doen Reageren
Koen729 Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Nee, en ik zie ook geen reden waarom wel. Reageren
ArticLight Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Ik kan niet jumpen en ik wil het ook niet leren. Met zo'n stom klompendansje en pokke muziek... Reageren
ZOrange Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Neen Ik WIL het niet kunne. Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Jumpen? Euhm.. Oja nou weet ik het weer springen toch op ''boem boem'' muziek, zoals $NeoSyp$ zo goed beschrijft (niet raar bedoeld hoor!) Ik vind het afschuwlijk ''iets'' muziek is niet aan te horen en dan een beetje de ''Aardbol'' verder het ''Heelal'' in te zakken door al dat gestamp/gespring. Ik hou al niet van Hardcore wat ook een beetje ''Boem Boem'' is. Trouwens ''boem boem'' is toch geen muziek? Oke nou heb ik wel weer genoeg kritische mening uitgekraampt Global Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.