Jump to content

hulp bij kill phill 2

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zit vast bij kill phill juist als ik die laatste persoon moet vermoorden dan is de tijd om

kan er iemand me helpen???

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan je wel helpen met de missie 'Kill Phil 2', ik weet niet precies of we over dezelfde missie praten, maar volgens mij heb ik wel een beetje de beschrijving in mijn hoofd. Je moet Phil Collins beschermen in het stadion, maar je moet er voordat hij er aan komt al inkomen, om zo naar boven te gaan en hem te beschermen. Maar onderweg zijn er huurmoordenaars die Phil beslist dood willen hebben. Ik heb een tip die zeer goed werkt, aan het begin van het stadion (als je binnen bent) staat er een fiets. Hier stap je op en dan kun je me de X- toets snel fietsen, zo win je enorm veel tijd en dan is het niet zo moeilijk meer om het te behalen. Je moord dan per stuk even de huurmoordenaars uit en dan fiets je snel weer verder, zo doe je dat totdat je naar het podium bent, hier dring je door tot het bovenste gedeelte van het decor en daar moet je de moorderaars vermoorden omdat ze het decor willen slopen en met name de boven verlichting. Nogmaals het spijt me als dit niet de missie is die je bedoelt, maar ik weet het gewoon niet helemaal zeker, komt wel omdat ik heel moe ben nu. :engel:

Edit: Ik heb van mijn collega Svenie te horen gekregen dat de beschrijving klopt, nu nog even een tip van mezelf. Je kunt het beste een sterk wapen mee nemen voor de zwaardere gevallen van criminaliteit, neem bijvoorbeeld een Spaz 12. ;)

Edit 2: Graag gedaan wat ben ik blij voor jouw zeg! _O_

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb deze missie op een hele andere manier gehaald. Maar met mijn alternatief moet je wel eerst de Paramedic missie gedaan hebben. Als je bij de Paramedic missie level 15 hebt gehaald dan kun je rennen zonder moe te worden. Ik had ook een beetje moeite met Kill Phil Part 2. Dat kwam omdat ik steeds moe werd van het rennen. Voordat ik deze missie opnieuw ging spelen heb ik de Paramedic missie gedaan. Dat heeft bij mij zeker wel geholpen. Ik had nog 15 seconden seconden over. De Paramedic missie is handig voor de volgende missies die zullen komen.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Geplaatst:

ik ga het proberen wens me maar heel veel succes!!

-----------------------------------------------------------------

thnx het is gelukt

egt bedankt!!!

>>> Door SummerBase: Gelieve niet dubbelposten, gebruik de EDIT- knop om nog wat toe te voegen. Bij deze samengevoegd. :)<<<

Geplaatst:
Ik heb deze missie op een hele andere manier gehaald. Maar met mijn alternatief moet je wel eerst de Paramedic missie gedaan hebben. Als je bij de Paramedic missie level 15 hebt gehaald dan kun je rennen zonder moe te worden. Ik had ook een beetje moeite met Kill Phil Part 2. Dat kwam omdat ik steeds moe werd van het rennen. Voordat ik deze missie opnieuw ging spelen heb ik de Paramedic missie gedaan. Dat heeft bij mij zeker wel geholpen. Ik had nog 15 seconden seconden over. De Paramedic missie is handig voor de volgende missies die zullen komen.

je had ook gewoon de fiets kunnen pakken die binnenin het stadion stond voor je neus tegen de muur direct als je binnekwam, dus toen de missie begon. eerst moet je dan 3 gastjes of zo neerknallen, dan pak je de fiets en rij je snel door... veel makkelijker dus :) kan ook zijn dat je er overheen gekeken hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...