Grove St. Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) Beste posters, Ik heb een forum genaamd Goldenspy. Golden = Gouden Spy = Spion dus graag een soort Gouden Spion iets. Het moet namelijk over 007 gaan, dus het moet wel een beetje spion-achtig worden. Ken je dat programma als je een demo download dat je dan een groene spion button op je bureau blad krijgt e.d. dat zo'n spion had ik in gedachten maar dan goud met effecten. Kan iemand het maken voor me? Wel graag iemand die het vaker maakt en niet iemand die het 'wilt proberen'. Je moet meteen iets kunnen. PS: miss. heb ik een screen van die spion, maar het is een groene spion voor een programma waarmee je met een spel online kan ofzo... Alvast Bedankt >>> Door .Levi.: Om het duidelijker te maken, het logo van gamespy.com<<< Klopt .levi. Bewerkt: 31 maart 2006 door Grove St. Reageren
Grove St. Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Niemand die het wilt maken? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Hm, ik kan best goed overweg met PS, al zeg ik het zelf. Maar dan moet je mij even meer details geven. (PM, MSN) Ik hoor het wel. Reageren
Grove St. Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) bedankt dat je het wil doen Bewerkt: 1 april 2006 door Grove St. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.