Jump to content

De moeilijkste en de makkelijkste !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Wat vind jij nou de moeilijkste missie en de makkelijkste missie van GTA !

Moeilijkste: De laatste missie ! :7

Makkelijkste: It's Your Call ( 2de missie van Roman )

En ik snap niet helemaal warom zoveel mensen problemen hebben met Snow Storm dat is tog vergeleken met andere missies tog helemaal niet zo moeilijk missie. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

heb ook een probleem met snowstorm, volgende keer als ik het probeer zet ik een helikopter klaar als vluchtvoertuig en zet ik een auto voor de ingang van de ruine zoda ik de flikken achter de auto bij de duer één voor één kan knallen en smijt ik er ook enkele granaten bij

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nu toe is The Snow storm voor mij wel het moeilijks (maar was niet super moeilijk), maar ik ben pas op 40%

De makkelijkste zal wel 1 van de eerste zijn, dat je iemand opmoet halen met Romans taxi

Link to comment
Delen op andere websites

Makkelijkst: First Date van Michelle :7

Tot nu toe moeilijkst: Bankoverval op 2e eiland.

Ik had snowstorm in 1 keer gehaald. In het gebouw zelf was niet moeilijk, alleen die politie die buiten stond te wachten was wel ff pittig.

Link to comment
Delen op andere websites

De moeilijkste, tot nu toe dan:

De missie waarin je Goldberg moest omleggen op zijn kantoor. [/font] Je moet het pand uit zien te komen, dat was niet zo moeilijk dankzij het coversysteem, maar om vervolgens van dat vier sterren wanted level uit te komen... Ik was de eerste keer gelijk dood!

De makkelijkste, tot nu toe:

De missie waarin je Goldberg moest omleggen op zijn kantoor! [/font] Ja dat klinkt gek, maar zoals hierboven omschreven mislukte mijn eerste poging kompleet! De twee poging echter heb ik een mes gebruikt ipv een pistool, waardoor de secretaresse geen schoten hoorde dus geen alarm sloeg en ik tijdens mijn mesaanval per ongeluk een ruit achter het bureau van Goldberg intikte! Ik kijk door dat raam, komt precies op de straat uit! Kon zonder wanted level zo het raam uitklimmen en weglopen! [/font]

Had nooit verwacht in zo'n topic twee keer dezelfde missie te noemen!

Voor iedereen die het opvalt, jah ik heb dit al eerder gepost, maar ik vond het zó vet om te zien op hoeveel verschillende manieren je zo'n kleine missie al kan doen! Sindsdien ben ik nog meer aan het kijken per missie naar de mogelijkheden die het makkelijkst kunnen zijn! Dat zijn we niet gewend van R*, de scripts waren voorheen altijd enorm éénlijnig!

Link to comment
Delen op andere websites

De moeilijkste, tot nu toe dan:

De missie waarin je Goldberg moest omleggen op zijn kantoor. [/font] Je moet het pand uit zien te komen, dat was niet zo moeilijk dankzij het coversysteem, maar om vervolgens van dat vier sterren wanted level uit te komen... Ik was de eerste keer gelijk dood!

Je kon ook gewoon uit het raam springen hehe:P...(sorry lees nu dat je dat gedaan hebt:P)

Maar ik vond de moeilijkste tot nu toe die bank overval. zit pas op 36%.

Bewerkt: door Berik
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...