Kelvinn Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik loop al een tijdje te zoeken naar de juiste eet plaats, maar die vindt ik niet. Het glaasje, bevalt haar niet goed, en de meeste andere ook niet. Dus mijn vraag is, waar kan ik het beste heen? ik speel op de xbox. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Ik loop al een tijdje te zoeken naar de juiste eet plaats, maar die vindt ik niet.Het glaasje, bevalt haar niet goed, en de meeste andere ook niet. Dus mijn vraag is, waar kan ik het beste heen? ik speel op de xbox. Ik zal eens een kaartje voor je maken waar je het best heen kunt. ---- Kaartje: Op de aangegeven rode plek op het kaartje, zul je als het goed is een dansclub en het glaasje aantreffen. Ik maak zo nog even wat screens vor je van de binnen- en buitenkant zodat het wat makkelijker te vinden is. En hier nog wat screenshots van de binnen- en buitenkant: Buitenkant Dansvloer De bar, 'het glaasje' Bewerkt: 19 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
Kelvinn Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik loop al een tijdje te zoeken naar de juiste eet plaats, maar die vindt ik niet. Het glaasje, bevalt haar niet goed, en de meeste andere ook niet. Dus mijn vraag is, waar kan ik het beste heen? ik speel op de xbox. Ik zal eens een kaartje voor je maken waar je het best heen kunt. Oke, dank je wel. Reageren
SummerBase Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) -Matthijs- als ik me niet vergis is dat een dans- club, maar het kan ook wezen dat het een Eet- restaurant is. Verder heb ik nog wat informatie over Michelle Cannes voor als je dat mischien nog eens nodig zult hebben. Je ontmoet haar ergens in Noord-oost San Fierro ze heeft daar een Garage waar je een auto kan laten maken. Je moet met haar naar verschillende plaatsen toe om aan haar eisen te voldoen, als ze voorstelt om naar een dansclub- te gaan kun je het beste naar de enige en echte dansclub in San Fierro gaan dat is volgens mij de plaats waar -Matthijs- een kaartje over had gemaakt. Je kan haar als ze wilt eten het beste naar het dichts bijzijnde glaasje vanaf haar huis brengen. Ze is meestal alleen overdag thuis, want snachts heeft ze geen zin aan vrienden als ik het me niet verghis. Dit is de tijd waneer ze thuis is: '00.00-12.00' . Als je met haar een rondje gaat rijden moet je wel vaart maken, want ze houd van snel rijden doe je dat niet of stel je haar niet tevreden dan steelt ze je auto en verlies je weer een aantal procenten met haar. Ik heb zometeen als ik nog iets weet nog wel wat aanvullende tips. Maar eerst zoek ik nog wat foto's van Michelle had ik namelijk een tijdje geleden gemaakt voor iemand anders en die kan ik natuurlijk jou niet ontgaan. Zo ik een screen van haar huis gevonden en ik denk wel dat je er iets aan hebt. Maar nog iets, die Dans club waar Matthijs je op wees in zijn kaartje daar moet je dansen met het pijltj zoals je die kent van de missie: 'Cesar Vialpando' in die missie moet je met van die Lowriders springen of jumpen. Dan krijg je van die pijltjes onderin het scherm te zien het is namelijk wel even oefenen, maar met en bepaald aantal punten haal je het niet en is het dansen je te moeilijk dan kun je altijd aan één van ons vragen voor hulp we kunnen je helaas niet helpen met het behalen zelf van je Game want je hebt het op de Xbox. Als je haar tot 15% date- dan kun je alle auto's gratis laten maken in de shop naast haar huis. Bij 40% kan je seks hebben met Michelle. Bij 50% is haar eigen auto- beschikbaar. En bij 100% Dating krijg je een speciaal Racing pak in je kast. Die kan je aan doen zovaak je wilt. Nou ik wens je veel succes met Michelle Cannes en pas op het is een ouwe taaie. En nog wel iets om te vertellen je kunt het altijd melden. Reactie op bericht hieronder: Ga maar even kijken bij de plaats die -Matthijs- je op de kaartjes aanwijst. Mischien wil zij daar wel drinken, er staan in -Matthijs- zijn bericht ook screen's hoe alles daar uit ziet. Bewerkt: 19 juli 2006 door SummerBase Reageren
Kelvinn Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Het glaasje dicht bij haar huis, als ik daar naar toe gaat, bevalt het haar niet zo, dan is me date mislukt, en ik heb ook al op andere plaatsen geprobeerd, maar dat werdt ook niks. Ik ben naar die plaats gereden, en ze vondt het leuk, dus het hebt gewerkt, ik ben jullie erg dankbaar, maar moet ik steeds naar een andere plaats, om wat te drinken, of dezelfde? Bewerkt: 19 juli 2006 door Kelvinn Reageren
Caltson Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 je kan altijd naar dezelfde plaats gaan,trouwens ook een goede aanrader is: neem wat "gifts" (cadeautjes) mee voor je vriendin bv. bloemen,vibrator,dildo etc... de 2 laatste kan je pas wat later geven wanneer je meer procentjes hebt met je vriendin,want stel je voor: je bent 2 dagen bevriend met iemand en krijg je daar direct een dildo als "gift".dus doe het voor de 50 procent enkel met bloemen.. aanrader:als je met michelle vaak contact houdt,en je hebt 100 procent love kan het eens zijn dat je een special date krijgt. deze verschilt van vriendin tot vriendin. bij michelle is die special date dat ze met jou gaat rondrijden op "haar" manier. Greetz Reageren
Kelvinn Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Oke, dank je wel voor je tips, en waar vind ik die andere gifs eigenlijk, voor als ik boven de 50 % zit, ik heb wel eens vaker gezocht ernaar, maar ik vond ze niet, wel die dildo, in de Politie bureau's. Reageren
SummerBase Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Je kan de 'Gifts' voor vershillende dingen gebruiken je kan er als eerst gewoon mee slaan om mensen te verwonden. Je kan er eigenlijk dingen mee doen die je zelf bepaalt alleen het is niet anders dan een schep bijvoorbeeld je kan er net iemand mee bevredigen. Maar de Gifts kunnen ook ergens anders voor dienen bijvoorbeeld in de Minigame: 'Vriendinnen'. Je kan de Gifts geven als kado aan je vriendinnen zo stel je haar humeur beter in, natuurlijk is het geen machine, maar je relatie met haar en jou gaat er wel op vooruit. Hoe je ze op een bepaalde Console geeft dat weet ik niet, maar op de Computer is het volgens mij Tab, maar daar heb jij natuurlijk niet zo heel veel aan, want je hebt een Xbox; Probeer gewoon wat toetsen uit zou ik zeggen. Nou vraag je jezelf natuurlijk af waar de Gifts te vinden zijn, ik kan er eigenlijk wel een kaart voor maken, maar het is ten eerste een heel werk, omdat ik natuurlijk niet alle vindplaatsen weet en ken. Dus kan je beter op 'dit' lijstje kijken. Daar staan de Gifts en de ander wapens die je in het Spel San Andreas kan krijgen. Als je klikt op Vindplaats krijg je een kaart te zien met een bolletje/rondje met een bepaalde kleur op die plaats kan je zeker weten die gift vinden. Bijna elke Gift is te vinden in de hele staat San Andreas, sommige in overvloeg, maar sommige ook alleen maar in een bepaald gebied en een enkeling zelfs helemaal niet zoals de Dildo. Die krijg je in de missie: 'Key to her Heart' als je met Millie Perkins verkering krijgt uiteraard. Nou je krijgt ze eigenlijk niet van Millie zelf, maar van haar eigenlijke vriend die heeft het kado'tje mee en die steel je als je hem moord voordat je verkering krijg met Michelle, maar dat is even een bijzaak. Ik heb voor alle Gifts even de link met het kaartje opgezocht voor als je het eventueel niet snapt. Bloemen (Flowers) Wandelstok (Cane) Vibrator Dildo Bewerkt: 19 juli 2006 door SummerBase Reageren
Kelvinn Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Oke, dank je wel, ik zal even kijken, of ik wat kan vinden, ik ga proberen die vibrator te zoeken, en ik heb de vibrator gevonden. Bewerkt: 19 juli 2006 door Kelvinn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.