sirsmokealot Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 hoe krijgi k het snelste 100 procent met millie?????zijn er toevallig speciale suits of plekken waar ik haar het beste kan meenemen???zoja laat me het ff zien met behulp van een map....als ut lukt bedankt mensen Reageren
Dizzee Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Ja.. met de gimp suite wil ze direct sex hebben met jou, dus krijg je elke keer 10% bij. De gimp suit kan je gewoon vinden in je kleerkast bij special na de missie key to her heart Dit is tevens ook de snelste manier om 100% te halen. Bewerkt: 4 november 2005 door Dizzee Reageren
Barcelona Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Hier staat alle informatie over girlfriends klik Succes er mee! Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Je kan toch ook kadotjes geven bloemen of dildos of vibos?? Gewoon met dildo in je hand staan en dan op l1 of r1 net zo als je zoent Reageren
Blizz Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 doe je het voor de 100´% of voor het pasje? als je alleen het pasje wil vermoord haar dan en ga in haar huis en pak het pasje Reageren
Giorgo Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Het beste voor het pasje is : Kill haar . Voor 100 % Trek het Gimp-Suit aan en je krijgt ineens 10 % erbij zonder iets te doen. Meer info over vriendinnen vind je hier. Dit is het stukje van Millie : Millie Perkins Omschrijving: Waar vind ik haar: Na de missie 'Key to her Heart' vind je haar in het noorden van Las Venturas Wanneer is ze thuis: 12.00-22.00 Waar wil ze eten: Het restaurant ten zuidwesten van haar huis Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Las Venturas Hoe hard wil ze rijden: Gemiddeld, rond haar huis EXTRA DATE: Trek je Gimp Suit aan en ga naar haar toe, automatisch seks, en de date is voorbij Beloning: * 35%: Je krijgt de Keycard voor de missie "Breaking the bank at Caligula's" * 40%: "Normale" seks is mogelijk * 50%: Haar wagen is beschikbaar Reageren
NineEleven Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 millie is nooit thuis, ook niet tusseen 12-22 Reageren
Enigma101 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 blijf je daar gewoon wachten tot het 12 uur is ? als ze thuis is zoals hierboven moet je even wegrijden (rondje rond de blok ) dan zal ze thuis zijn Grtz , Enigma Reageren
Damos Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Kijk niet naar haar huis en kijk dan weer en ze zel er zijn. Reageren
philthechill Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Je kan toch ook kadotjes geven bloemen of dildos of vibos?? Waar vindt je die vibo dan?? Reageren
ik zib it Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Ja ik vind die ook nergens Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Ik post de link wel ff momentje. - De vibrator vind je linksboven in San Andreas. Ben de naam van het dorpje even kwijt maar doet er niet toe. Hier is de link naar het kaartje met de plaats van de vibrators. Vibrators zijn er ook in het groot. De paarse dildo's, deze kun je ook geven aan een vriendin maar ook als vechtwapen gebruiken. De vindplaatsen daarvan vind je hier. Bewerkt: 15 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Goliat Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Dit is dus al het zoveelste topic over millie(ik weet dat iedereen verliefd op haar is maar je kan ook overdrijven ) Ok je bent dus al aardig geholpen maar hier dan nog even mijn post uit dat andere topic: Dan ben ik hier ook nog even met een tip:Nadat je met Millie gedate hebt kan je direct daarna weer daten, je zal eerst moeten wachten tot het volgende moment dat ze thuis is. Je kan dit proces versnellen door ergens te gaan saven maar er is eigenlijk bij het huis van millie niet echt een huis dichtbij in de buurt. Koop het huis dat er vlakbij te koop is zodat je keer op keer kan daten en weer gaan saven en weer kan gaan daten etc. etc .etc. Op die manier gaat het allemaal veel sneller. Ik post zo wel even een kaartje van het huis dat je kan kopen in de buurt van Millie. Edit: Daar waar het savegame icoontje is moet je het huis kopen, ik hoop dat je genoeg geld hebt Hier is ie dan: Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.