Jump to content

multiplayer pc


Arthis

Recommended Posts

hoi ik heb op mijn pc een tweede toetsenbord en muis aangesloten. mijn vraag is wat moet ik doen om dan multiplayer te spelen. waar moet ik dan naar toe gaan. een mod downloaden ofzo?? :?

Je hebt 2 multiplayer mods. Je hebt MTA, deze is vooral gebaseerd op het racen in en door San Andreas, je kan hier tegen mensen uit andere landen spelen. Je kan bijvoorbeeld niet uitstappen, en iedereen neerschieten. Bij SA-MP, kan dit wel. SA-MP is de dus 2e multiplayer mod. Bij SA-MP kun je vooral DM doen, dus iedereen neerschieten. Binnenkort komt er ook een DM versie van MTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. Je moet een soort mod downloaden (eigenlijk een programma). Kijk eens aan:

Programma nummertje1

Programma nummertje 2

En dan is er nog eentje, maar die weet ik niet meer :bonk:

EDIT: Net te laat...-Matthijs- is te snel :puh: Elke keer denk ik als er nog 0 post zijn: En nu snel handelen, maar er is meestal wel iemand me voor :duh:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Er bestond geloof ik wel een mod waarmee je met twee mensen op dezelfde computer SA kon spelen dacht ik. Maar moet ik ff naar zoeken. Had er iets over gelezen.

Die mod bestaat inderdaad, en hij is hier te downloaden. Ik kan je niet garanderen of hij daadwerkelijk werkt, aangezien ik hem nooit uitgeprobeerd heb. Maarja, hij is in ieder geval het uitproberen waard, toch? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...