BramL Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Heeft er iemand tips voor die missie met de vader van Umberto(die met dat zwakke hart) ik wordt namelijk steeds achtervolgd door Cholos. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Ik zou maar eens gaan kijken in dit topic voor de tips. Een aantal leden heeft al een paar goede tips gegeven in het topic. Reageren
VforV Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Misschien helpen de tips op WikiGTA je? De missie heet Papi don't Screech. Enkele tips: Vertraag je snelheid van zodra de stressmeter wordt bijgevuld. Als je even rustig rijd neemt de stress bij Alberto weer af. Op de radar kan je zien aan een rood vierkantje waar de Cholos je op staan te wachten. Als je ziet dat je in de buurt komt, neem je best een andere weg om te vermijden dat de Cholos je zien. Reageren
Oosterse-Gang Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Ik heb zelf ook een topic er over aangemaakt toen, ik vond het een lastige missie en die is me ook niet gelukt dus nu heeft iemand hem voor mij gedaan. Veel succes hoop dat het jou wel lukt. Reageren
Die-hard Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Rijd helemaal langs het strand, en op het einde pas op de weg gaan. Dan heb je geen last van de cholos. Het lukt helemaal, ook via de haven. Reageren
big brunelli Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 rustig blijven, het spel waarschuwt je wanneer de cholos dichtbij zijn. probeer dan zo ver mogelijk van hen te blijven. Reageren
gta-vct Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Rijd rustig ja, als er word aangegeven dat er een cholo auto aankomt/staat en je kan er niet met een grote bocht omheen draai dan gewoon om en probeer een andere weg in te slaan. Rij vooral niet te snel je hebt tijd zat want zover is het niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.