Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Nee dat is onmogelijk, het wil alleen op de PC.

Het is wel mogelijk, je hebt alleen een omgebouwde PS2 nodig, wat illegaal is en niet hier besproken mag worden. :slotje:

• 2 weken later...
Geplaatst:

blackpearl11... Om backups te spelen heb je geen omgebouwde PS2 nodig. Je hebt Swap Magic 3.6 of 3.8 CODER en Magic Keys 2 (Voor de PSTwo). Dit is legaal aangezien je niet de garantiezegel verbreekt alleen mag je geen games downloaden en dan branden op DVD maar is bedoelt voor Backups, Import etc. Helaas is het heel moeilijk om auto's te modificeren aangezien die net ietsjes anders in elkaar zitten dan models/textures op de PC en XBox versie. Je kan wel main.scm modificeren aangezien Barton Waterduck (Maker van VC:MB en SA:MB) bezig was met een PS2 San Andreas mission builder. Helaas missen er nog veel opcodes.

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik weet niet of ik het hier mag posten maar de zoekmachine vond niks dus

kan je je San Andreas op de Xbox ook modde

zo ja wil iemand me dat vertellen???

• 4 weken later...
Geplaatst:

Beetje late reactie. Ik heb geen X-Box zelf maar San Andreas PC en San Andreas X-Box zijn haast hetzelfde. Dus het zou mogelijk moeten wezen.

Geplaatst:

Dat is zonder meer mogelijk, alleen je moet bepaalde dingen die in het grijze gebied tussen legaal en illegaal liggen doen daarvoor, dus daarover ga ik hier niet uitwijden ;).

Geplaatst:
Dat is zonder meer mogelijk, alleen je moet bepaalde dingen die in het grijze gebied tussen legaal en illegaal liggen doen daarvoor, dus daarover ga ik hier niet uitwijden ;).

oww kan je me het mailen

Geplaatst:

ps2 modden is NIET mogelijk maar xbox modden wel bijv. die magicwheel mod of een savegame als je het spel op de harddisk kan zetten gaat het nog makkelijker alleen weet even niet meer hoe

Geplaatst:
ps2 modden is NIET mogelijk maar xbox modden wel bijv. die magicwheel mod of een savegame als je het spel op de harddisk kan zetten gaat het nog makkelijker alleen weet even niet meer hoe

Zoals Jarno hierboven als zij is PS2 modding wel mogelijk.

Hier heb ik nog wat gekopieerd vanaf gtaforums.com.

More info on modding GTA for PS2

People have installed mods on the PS2. Barton Waterduck, the author of the Mission Builder script compiler, installed a mission mod called the MultiMod on the PS2. You have to copy the files to the PC, mod them there, then either burn a new DVD or copy them back to the PS2 hard drive (if you can run games off the hdd.) It is possible, but it simply just isn't worth the trouble, particularly since some files (like .txds) have slightly different formats than the PC version so you can't always use a PC mod as-is.

Geplaatst:
Help ik heb nu een tijdje me gewone x box gemod nu heb ik een 360 ???? hoe moet dat ??????

De XBox zelf of GTA: SA op de XBox?

Geplaatst:

Help ik heb nu een tijdje me gewone x box gemod nu heb ik een 360 ???? hoe moet dat ??????

De XBox zelf of GTA: SA op de XBox?

ik heb me gta sanandreas op me x box gemod

en nu wil ik dat op me 360 doen hoe moet dat

als je het nie mag vertellen hier voeg me dan ff toe op msn

Geplaatst:

Volgens mij is het nog niet bekend hoe dat moet. En ik ga je niet toevoegen op MSN want ik heb zelf geen X-Box (360).

Geplaatst:
Volgens mij is het nog niet bekend hoe dat moet. En ik ga je niet toevoegen op MSN want ik heb zelf geen X-Box (360).

oke

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...