Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben gisteren in San Fierro geweest en had 2 sterren achter me aan. Maar3 of 4 politieauto's probeerden me klem te rijden. In LV en in LS zijn/is dit er maar 1 of 2...

En in SF zieje meer politieachtervolgingen... In LV heel soms op le LV ringroad en in LS soms een driveby van somminge ventjes maar niet meer dan dat. Probeer eens bij jullie of de SF politie veel actiever is... Bij mij in ieder geval wel...

Geplaatst:

ja dat klopt

die wagens die het dicht bij u zijn proberen je te pakken, maar als die 2 wagens even achteruit rijden, komen de andere 2 naar je toe.

Hopelijk snap je de uitleg! :D

Geplaatst:

Jup, zelf meegemaakt. Maar hoe komt dit? Is dit RL verwijzing? Volgens mij zijn er niet bijster veel misdaden in San Fransisco...

Geplaatst:

Echt meer achtervolgingen zijn er niet in SF. Vooral op het platteland kom je veel achtervolgingen tegen. Meestal motoren, Perennials of Ranchers die achtervolgd worden. Maar is SF is het ook makkelijker voor de politie om uit één van de vele rechte zijstraten te komen. En vluchten is ook moeilijker, met al die steile hellingen. Ik denk niet dat ze in de ene stad actiever zijn dan in een andere stad.

Geplaatst: (bewerkt)

Jah inderdaad

Alleen in de missie Outrider als je die uitgespeelt hebt

komen er 3 ster Wanted Level

En daar zag ik ook hoe ze hard tegen me klemde

Bewerkt: door Dago58x
Geplaatst:

Hehe, OMG, dnek je nu echt dat R* daar rekening mee houd dat "met de steile helingen het moeilijker is om te vluchten!"

Het is gewoon teoval!

gewoon 4 agenten, die met 2 sterren je willen pakken, maar die dat het verste weg zijn de 2 anderen doen NIETS, als de 2 agenten die je aanvallen verdervan je weg zijn dan de 2 anderen agenten, vallen de andere je aan!

Sapt ge!

RUURD HELP!!! :D:D

Geplaatst:

Nou achtervolgingen zijn wel leuk om te doen.

Het is niet net zo echt gemaakt als in nfs most

wanted.Maar ja, het is natuurlijk gta sa.

Geplaatst: (bewerkt)

NeeNee, Je wordt in SF met meer auto's ''bekogeld''. Je rijdt een rechter weg op, komen er van Beide zijden politieauto's de weg op. En ze axhtervolgen je fanatieker dan in de andere steden. Nee, geen missie ofzo, gewoon bij het rond -lopen/-rijden.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Hoe hard rijd je dan.

Ja als je lekker ontspannen rijd met sterretjes achter je aan.

Dan word je zo gepakt.

Ik pak altijd de rhino tank.

Kan de politie je nooit op pakken. :Y

Geplaatst:

het klopt wel want in sf achtervolgen ze je veel beter mischien komt het door de politie auto want elke stad heeft een andere

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...