Jump to content
Geplaatst:
comment_390615

Ik ben gisteren in San Fierro geweest en had 2 sterren achter me aan. Maar3 of 4 politieauto's probeerden me klem te rijden. In LV en in LS zijn/is dit er maar 1 of 2...

En in SF zieje meer politieachtervolgingen... In LV heel soms op le LV ringroad en in LS soms een driveby van somminge ventjes maar niet meer dan dat. Probeer eens bij jullie of de SF politie veel actiever is... Bij mij in ieder geval wel...

Featured Replies

Geplaatst:
comment_390654

Echt meer achtervolgingen zijn er niet in SF. Vooral op het platteland kom je veel achtervolgingen tegen. Meestal motoren, Perennials of Ranchers die achtervolgd worden. Maar is SF is het ook makkelijker voor de politie om uit één van de vele rechte zijstraten te komen. En vluchten is ook moeilijker, met al die steile hellingen. Ik denk niet dat ze in de ene stad actiever zijn dan in een andere stad.

Geplaatst:
comment_390703

Hehe, OMG, dnek je nu echt dat R* daar rekening mee houd dat "met de steile helingen het moeilijker is om te vluchten!"

Het is gewoon teoval!

gewoon 4 agenten, die met 2 sterren je willen pakken, maar die dat het verste weg zijn de 2 anderen doen NIETS, als de 2 agenten die je aanvallen verdervan je weg zijn dan de 2 anderen agenten, vallen de andere je aan!

Sapt ge!

RUURD HELP!!! :D:D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_390823

NeeNee, Je wordt in SF met meer auto's ''bekogeld''. Je rijdt een rechter weg op, komen er van Beide zijden politieauto's de weg op. En ze axhtervolgen je fanatieker dan in de andere steden. Nee, geen missie ofzo, gewoon bij het rond -lopen/-rijden.

Bewerkt: door ikt

Geplaatst:
comment_391478

Hoe hard rijd je dan.

Ja als je lekker ontspannen rijd met sterretjes achter je aan.

Dan word je zo gepakt.

Ik pak altijd de rhino tank.

Kan de politie je nooit op pakken. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.