Crifox Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) De porter tunnel is te zien in een cutscene in een missie, en zoals jullie waarschijnlijk weten, is alles wat je ziet in filmpjes ook echt in het spel, de porter tunnel dus ook. Iemand is er naar toe geweest via de blue hell en heeft er een filmpje en een paar screens van gemaakt. Filmpje Naar een artikel op www.gtaforums.com EDIT: @ TGF (die afk. komt me bekent voor ) Het is inderdaad een soort easteregg Bewerkt: 6 december 2005 door Dizzee Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Het is dus niet de bedoeling dat je er komt, en toch hebben ze er wrakken neergezet. hetzelfde was in een gebouw, waar je in kan komen door er vanaf het dak naar beneden in te vliegen met een heli. EE, misschien? Reageren
gangster28 Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Goed gevonden. Alleen ik vind die boormachine er een beetje leip uitzien. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Dit is dat wrak-eiland in een gebouw. Reageren
VforV Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Hoe neem je dien screens? Reageren
Blizz Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 ja, dat zou ik ook wel eens graag willen weten... Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Die zijn gefotografeerd met een normale digitale camera. Om ze echter te laten lijken, zetten sommige een speciale mode aan. Reageren
VforV Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 (bewerkt) Speciale mode? PS: Die demonstranten tegen de tunnel zijn mega-vervelend. Ze beginne te kloppen op u vanaf je op 'hun terrein' bent. Bewerkt: 3 december 2005 door VforV Reageren
lollermans Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Dit is dat wrak-eiland in een gebouw. dat heb je van edison carter gejat Je kunt met een heli tussen een blok gebouwen vliegen(op stauton tussen 4 blokken in is een zwart deel)dan begint het beeld raar te worden en je valt uit jre heli en 3 seconden later sta je terug op straat(figuurlijk dan ) en die porter tunnel is uit de missie bringing de huis down van donald love en 8-ball daarin moet je de porter tunnel opblazen waarin er een hoop forrellis zitten Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Kzeg toch ook niet dat ik ze heb gemaakt. Ik poste alleen die screens. Dit schreef hij. (to take pictures of the PSP screen you need to use the Macro Mode on your digital camera,usually the button with the little flower next to it) Bewerkt: 12 december 2005 door The Golden Fighter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.