cj lover Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 ik krijg die mannetjes maar niet dood met hun kettingzaag
VforV Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 *Rechts van je als je binnenkomt op het einde van de gang in een zijgang ligt er een colt. Verderop ligt ook wat armor. * Jaag je niet te veel op, *Door te springen kan je wat voorsprong halen. *Draai je snel om, schiet iemand neer en loop snel weg. *Stop in ieder geval NIET.
ASPHALT Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 loop heen en weer in het ruim en schiet als je veel voorsprong heb er +/- 2 dood loop om de dozen heen zodat ze er achter blijven hangen en gebruik een 357. of sub machine gun
cj lover Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2006 de missie gaat al wat beter maar ik kan hem nog altijd niet uitspelen
VforV Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Misschien heb je hier wat aan. Lukt het je echt niet, dan kan je je savegame nog altijd in het Savegame Aanvraag Topic plaatsen zodat iemand anders deze missie voor je haalt.
cj lover Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2006 ik versta die site nie echt goed
VforV Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 ik versta die site nie echt goed Welke site? Ik heb gewoon 2 links gegeven naar topics, 1 over die missie en 1 over de aanvraag van savegames. Plaats gewoon je savegame daar en vraag of iemand die missie voor jouw wilt voltooien.
sarwish Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 loop de hele tijd rond en als ze een beetje ver zjin schiet ze dan met een pistool van deze code: boven xx beneden lings xx rechts dan gaan een man gelijk dood
cj lover Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2006 kheb geen tip meer nodig ik heb hem net uitgespeelt was wel wat moeilijk kheb hem bijna 3 keer uitgespeelt de misie maar ik zat heel de tijd aan de baas maar nu is hij uitgespeelt
DenkaanHenk Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Kijk ik heb hem zo gehaald. Komt tie. Je hebt nodig. -garnaten- Dan gooi je er een op de vloer. Dan loop je naar de garnaat die je gooide. Dan loop je iets veder. En die mannetjes zijn bij de garnaat. Rondje indrukken. In 1 keer alle ventjes dood. Doe dit 5 keer. En als je Vincenzo moet vermoorden. Moet je een sterke shotgun hebben. Daarna mission passed. Veel succes cj lover.
Fre Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Ik deed het met een Molotov Coctail (te vinden in de ruines van de garage die je met een bomauto moest opblazen): Loop eerst de ruimte rond tot je genoeg voorsprong hebt. (door op 'x' te tikken ipv ingedrukt te houden heb je een ongelimiteerde sprint) Sta dan stil en gooi een Molotov Coctail op de mannetjes. Loop nu weer tot je genoeg voorsprong hebt enz. Het laatste mannetje kan je eventueel met wapens doden. Bewerkt: 15 mei 2006 door Fre
VforV Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 door op 'x' te tikken ipv ingedrukt te houden heb je een ongelimiteerde sprint) Je hebt enkel een ongelimiteerde sprint als je level 12 van de Paramedic missies gehaald hebt.
djbackdoor Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 voor je daar op de plek komt moet je naar rechts een gangetje dan heb je een revolver en gaan ze in 1 schot dood dan schiet je op vilenzo ofzo en schop erop tot hij dood is voor je daar op de plek komt moet je naar rechts een gangetje dan heb je een revolver en gaan ze in 1 schot dood dan schiet je op vilenzo ofzo en schop erop tot hij dood is. Neem armor mee Sorry Had niet gelezen dat je de missie geklaard had sorry
hitmanner Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 ik deed gewoon heleboel kogeld voor een goede shotgun dan blijven rennen tot je ze niet in je scherm ziet en dan de R-toets indrukken en dan schiten en als ze te dicht bij komen weer rennen het is makeliker als je oneindig kan blijven rennen volgens mij moet je dan iets van lv.12 van ambulance halen.
runescaper8 (gast) Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 ik wil je niet weg hebben hoor hitman maar jij geeft antwoord op dingen die 1/0,5 jaar geleden zijn gepost (ik zal maar er maar niet teveel op ingaan). >>> Door VforV: Closed. <<<
Recommended Posts