Jump to content

Light My Pyre

j-d

Recommended Posts

kan iemand me helpen met de missie: Light My Pyre als het goed is (volgens Wiki gta) de laatste missie van lance

het is zo'n missie dat jj hem eerst moet bescherme (hij zit op zijn moter) en gaat naar mendez zijn huis daar moet je naar binnen maar dan overleef ik het nooit :N hem bescherme lukt wel

alvast bedankt

J-D

Delen op andere websites

Voordat ik je ga helpen is het verstandig om in het vervolg de 'zoekmachine' te gebruiken, want deze vraag is echter al meerdere malen aan bod gekomen, want dan had dit topic natuurlijk niet nodig geweest en dan was jij weer verder gekomen. Maar goed ik zal je de missie even uitleggen. Je moet in deze missie naar het Mendez huis toe om Louise te bevrijden. Voordat je dat doet moet je eerst Lance achtervolgen.

Velen vinden dit het moeilijkste stukje, maar het valt eigenlijk best mee. Het is makkelijker als je van tevoren veel wapens mee neemt. Als de missie begint zullen de mannen van de Mendez Brothers de wagen van Lance kapot maken. Lance gaat achter hen aan en jij moet hem volgen. Pak daarom de dichtbijzijnde auto en rijdt achter Lance aan, als dat gelukt is ga je naar de Mendez Villa, waar je langs de beveiliging de achterdeur binnen moet sluipen. Neem voordat je begint hieraan wel een Spaz 12 mee, want dit is eigenlijk het enige wapen wat krachtig genoeg is om in een paar schoten Armando Mendez kapot te schieten.

Ook is het aan te raden om de Firefighting submissies te doen in Downtown, want dan ben je vuurbestendig en dan is het ook niet meer zo heel moeilijk in samenwerking met een SPAZ 12. Kortom ik wens je veel succes en mocht het nog niet lukken dan kan je de savegame aanvragen voor de PS2 (met Armax) of PSP in het Savegame aanvraag topic! ;)

Delen op andere websites

kan iemand me helpen met de missie: Light My Pyre als het goed is (volgens Wiki gta) de laatste missie van lance

het is zo'n missie dat jj hem eerst moet bescherme (hij zit op zijn moter) en gaat naar mendez zijn huis daar moet je naar binnen maar dan overleef ik het nooit :N hem bescherme lukt wel

alvast bedankt

J-D

Hey J-D,

Allereerst wil ik je even doorverwijzen naar de reeds bestaande topics over Light my Pire. Namelijk deze en deze. Je hebt het over een moeilijk stuk als je bij zijn huis bent. Het beste hiervoor is een sterk wapen te hebben, bijvoorbeeld een AK of een Assault Riffle. Ook kan je veel dingen doen om je health en armor beter te maken, namelijk de Air Rescue en Vigilante missies. Nu heb je de beste voorbereiding, en hiermee moet het te halen zijn. Zorg dat je zo min mogelijk beschoten wordt, door dekking te zoeken. Zo moet je het grootste deel van de mannen uitschakelen en naar binnen gaan. Eenmaal binnen moet je nog een paar dingen doen, en je zult Louise Cassidy Williams half dood aantreffen. Ze zegt nog een paar dingen, waarna ze sterft aan haar verwondingen. Lance ligt er ook gewond naast, maar hij overleefd het wel.

Summerbase was me voor :7

Bewerkt: door M4X
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...