San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Er komt binnenkort weer een nieuwe game uit, genaamd: Jaws Unleashed. Hier is wat informatie ervan. In Jaws speel jij eindelijk het roofdier in plaats van de brave dolfijn. Mensen die de film Jaws hebben gezien (wie niet?) hebben hier waarschijnlijk wel eens over nagedacht. Appaloosa maakt het nu waar, want als de grote witte haai ga je op jacht naar de mensen die je leefomgeving vernietigen, en er naar olie boren. Zwem als een echte jager door de troebele wateren en maak alles wat je tegenkomt en menselijk is kapot. De game is deels een actie-game, omdat er steeds gevochten moet worden tegen kleine bootjes en andere roofdieren die je aanvallen. Tijdens deze gevechten zul je goed moeten kunnen manoeuvreren en je echte vaardigheden als haai moeten gebruiken. De wapens die je hebt zijn je spieren en de vlijmscherpe tanden die in je krachtige kaken zitten. Hiermee kun je de mensen letterlijk aan stukken scheuren en verslinden. Jaws heeft namelijk een nieuwe engine waarbij elke karakter in 64 verschillende stukjes uit elkaar kan worden getrokken. Jaws laat de spelers eindelijk zien hoe het is om een haai te zijn. Om dit gevoel nog extra te versterken beschik je ook over een aantal typische dingen. Zo heb je een 'Shark Vision' waarmee je vijanden eerder kunt zien en ruiken dan zij jou zullen kunnen spotten en kun je doormiddel van je spieren torenhoge sprongen maken naar nietsvermoedende slachtoffers op de pier. Enkele screens. Bron: Xboxworld.nl --------------------------------------------------------------------------- Zelf lijkt me dit spel best vet om te spelen. Ik vond de films ook altijd wel vet, en het is mooi om vanalles dood te bijten. Jullie mening? Bewerkt: 13 mei 2006 door General Lee Reageren
Le MrG Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Je plaatje doet het niet omdat je niet kunt hotlinken Gister nog Jaws2 gekeken, leuke film, nu nog vetter dat jij zelf de haai mag spelen Die screens op Xboxworld zien er zeker niet verkeerd uit! Reageren
P-Jamma Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Of ik het spel ga kopen, weet ik nog niet.. Maar het lijkt me in ieder geval wel een grappige Game, aan de screens te zien.. Maar meestal is het met Games die worden afgekeken van Films nogal schijt... Dus ik weet nog niet helemaal wat ik ervan moet denken ... Reageren
Yohan Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Zoals P al zegt Games gebaseerd op films zijn meestal slecht. Verder vind ik de setting niks, jij bent een Haai en je moet mensen eten ofz ?! Soort van tegenovergesteld Ecco ? Najah we zullen het zien... Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Nou, ik denk dat je hier wel meer moet doen dan alleen mensen eten. Denk aan bijvoorbeeld boten laten zinken enz. Mij lijkt dit spel in ieder geval wel vet. En Ecco was een klote spel, wie speelt er nou met een dolfijn, terwijl je een dik grote haai kunt zijn. Geef mij maar Jaws Unleashed. Reageren
Daan007 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Lijkt me een gaaf spel, ik ben benieuwd wat ze met de verhaallijn doen en wat voor een ''misssies'' je moet doen als Jaws Reageren
Little Mister Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Dit soort games zijn niet echt mijn smaak. Maar ik vind dat de screens er wel goed uitzien. De dingen die je kan doen lijkt me wel leuk. Maar ik ga hem denk ik niet kopen. Misschien is het wel leuk om een keer te spelen of zo, maar voor de rest, zou ik het niet kopen. Reageren
camouflage Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Waw dat ziet er nog een spelletje uit voor mij! Die ga ik zekers eens huren (nog niet kopen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.