Blue Yoshi 97 Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Deze poster hangt in Ryder's huis, verwijst dit naar een film? En verwijst Arnold Steelstone nog naar iemand?? Reageren
_niickk Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Deze poster hangt in Ryder's huis, verwijst dit naar een film?En verwijst Arnold Steelstone nog naar iemand?? waarschijnlijk Silvester Stallone Reageren
Suburban Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 of naar arnorld swarzenegger ( srry als het fout geschreven is ) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) Kijk eens wat toevallig, dit is een verwijzing naar GTA III Daar hangen veel grote reclameposters met daarop deze film, dus het is een verwijzing naar een oude verwijzing Dat zag ik metéén Die poster herkende ik. Het is ook precies dezelfe, met die brandtrappen enzo, en dat gezicht aan de linkerkant. Bewerkt: 29 juni 2007 door MartyCeha Reageren
spoeky Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Best raar eigenlijk. In 1992 hangt deze poster in Ryder's huis. Maar in 2001 maken ze hier reclame over in Liberty City. Die film is dan inmiddels al 9 jaar oud. Dat is dan best raar eigenlijk als je erover nadenkt. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) Best raar eigenlijk. In 1992 hangt deze poster in Ryder's huis. Maar in 2001 maken ze hier reclame over in Liberty City. Die film is dan inmiddels al 9 jaar oud. Dat is dan best raar eigenlijk als je erover nadenkt. nu je het zegt, ja Maar ja, ik heb toevallig net ook nog Menace II Society gekeken, ook niet de nieuwste Maar heeft de naam 'Top Down City' nog een verwijzing (Naar IRL)? EDIT: Lolz, in het huis van Ryder hangt trouwens ook nog een Vice City poster.. En waarom hangen er in het huis van Sweet en Ryder en ook andere huizen toch zoveel plaatjes van katjes? Bewerkt: 29 juni 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Dastard Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Mooi katje :') Euhm...Ja,die Top Down kan toch ook een verwijzing naar Het Top Down View? in GTA 2 en de oldies (gta1 gta londen) was het Top Down,toch? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Misschien is het wel een hint naar GTA IV, dat dat in LC speelt, aangezien LC/ GTA III de eerste GTA was die je niet alleen in top down view kon spelen, maar ook "gewoon normaal". Een beetje vergezocht misschien, maar misschien staat LC ook wel ergens op het internet, op engelse/amerikaanse sites bekent als "the top down city" of iets dergelijks(om de bovenstaande reden misschien.) Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Misschien is het wel een hint naar GTA IV, dat dat in LC speelt, aangezien LC/ GTA III de eerste GTA was die je niet alleen in top down view kon spelen, maar ook "gewoon normaal". Een beetje vergezocht misschien, maar misschien staat LC ook wel ergens op het internet, op engelse/amerikaanse sites bekent als "the top down city" of iets dergelijks(om de bovenstaande reden misschien.) En opeens snapte ik waarom je Mythbuster heet. Maar misschien heb je wel gelijk, wie zal het zeggen. Reageren
Talietje Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Maar je kan toch niet binnen in die huizen???? Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Jawel hoor, als je via het HIU(Hidden Interiors Universe) gaat kan je er wel komen. Vraag me niet hoe want daar heb ik geen verstand van... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Best raar eigenlijk. In 1992 hangt deze poster in Ryder's huis. Maar in 2001 maken ze hier reclame over in Liberty City. Die film is dan inmiddels al 9 jaar oud. Dat is dan best raar eigenlijk als je erover nadenkt. Hey, Spoeky, om het nog spookier te maken, ddeze poster is nog veel ouder! Hij hangt ook in Vice City! In de filmstudios hebben ze zoals de meesten wel weten een drukke straat uit Liberty city nagebouwd, en hier hangt de poster ook! Dus die poster is ouder dan 10 jaar! Maar waarschijnlijk verwijzen ze hiermee gewoon naar een film die zich in GTA2 of GTA1 afspeelt, misschien wel GTA2 the movie, je weet het niet. Maar zelf denk ik dat het gewoon een verwijzingsposter is, gewoon als poster. Er zijn nog meer filmposters in LC. Bijvoorbeeld: "It's dark down there, in THE TUNNEL". Waarbij je een screen van de porter tunnel ziet. In VC zit hij er simpelweg bij omdat die poster hoogstewaarschijnlijk ook in de straat hangt die ze hebben nagemaakt. In SA hadden ze gewoon iets nodig om het huis op te fleuren. Zo, dat weten we ook weer, en dan nu, met vriendelijke groeten, Greetings from Lisbon Reageren
Talietje Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Jawel hoor, als je via het HIU(Hidden Interiors Universe) gaat kan je er wel komen. Vraag me niet hoe want daar heb ik geen verstand van... En wie kan het me dan uitleggen? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Jawel hoor, als je via het HIU(Hidden Interiors Universe) gaat kan je er wel komen. Vraag me niet hoe want daar heb ik geen verstand van... En wie kan het me dan uitleggen? WikiGTA, wie anders? Met vriendelijke groeten, Greetings from Lisbon Reageren
Talietje Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) Jawel hoor, als je via het HIU(Hidden Interiors Universe) gaat kan je er wel komen. Vraag me niet hoe want daar heb ik geen verstand van... En wie kan het me dan uitleggen? WikiGTA, wie anders? Met vriendelijke groeten, Greetings from Lisbon heb ik al gekeken Ik ga via de gym en dan wil ik naar ryder zijn huisje maar het blijft zwart. Bewerkt: 5 juli 2007 door tallex Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.