Geplaatst: 29 december 200618 jaren comment_570207 weet niet ik wil wel een maken maar ik snap niet hoe het moet Bewerkt: 29 december 200618 jaren door kevin software
Geplaatst: 29 december 200618 jaren comment_570212 Nee, we hebben ooit een GTAGames MTA-server gehad, maar daar ging dermate veel tijd/geld/bandbreedte inzitten dat Joriz (de eigenaar van de server) heeft besloten deze te sluiten. En als beta-tester van MTA heeft hij traditioneel niet erg veel bewondering voor SA-MP, dus buiten bovengenoemde bezwaren zit een SA-MP server er al helemáál niet in . Maar er zijn heel erg veel leuke andere servers te vinden hoor, onder andere die van Mr. Green....
Geplaatst: 29 december 200618 jaren comment_570291 En als beta-tester van MTA heeft hij traditioneel niet erg veel bewondering voor SA-MP Joriz, verklaar je mening... Als je dit topic in het sa-mp OOIT zult bezoeken Zelf vind IK SA-MP vet en MTA dom omdat je bij MTA niet kunt uitstappen en bij SA-MP zijn er een tal van rolleplay toepassingen! maarja dit is nu mijn mening... Groet kristof Bewerkt: 29 december 200618 jaren door kristof01
waneer komt er een gtagames sa-mp server?