Jump to content

Saints row en GTA SA


gamerz1o1

Zie eerst mijn bericht!  

37 leden hebben gestemd

  1. 1. ben je het eens met mijn stelling?

    • Mee eens!
      18
    • Oneens!
      7
    • Geen mening
      7


Recommended Posts

Ik speelde gisteren weer eens Saints Row en daarna SA en ik vond het zoooo slecht, IV is eigenlijk zooo veel beter gewoon! vind jij IV ook beter dan die andere 2?

Bewerkt: door gamerz1o1
Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row is alleen voor de X-doos, maar misschien komt Saints Row 2 ook wel voor de Speelstation.

Nou laten we dat maar hopen dan, heb ik tenminste wat om het mee te vergelijken en is ook weer is wat anders qua afwisseling

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row is alleen voor de X-doos, maar misschien komt Saints Row 2 ook wel voor de Speelstation.
Het is al bevestigd dat Saints Row II zal uitkomen voor de X-360 en PS-3. Over de datum is vrij weinig bekend.
Link to comment
Delen op andere websites

Okee, dat wist ik niet omdat ik me niet echt bezig hou met de X-doos aangezien ik er zelf geen heb maar ik heb Saints Row gespeeld bij een vriend van mij anders wist ik waarschijnlijk niet eens dat Saints Row bestond. Ik hou me meer bezig met GTA :) Trouwens bedankt voor het antwoord, misschien dat ik er ook even naar ga kijken.

Greetzz

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde gisteren weer eens Saints Row en daarna SA en ik vond het zoooo slecht, IV is eigenlijk zooo veel beter gewoon! vind jij IV ook beter dan die andere 2?

er zit ook wel een heel klein beetje tijdverschil in de spellen die jij nu opnoemt, vind je ook niet?

Link to comment
Delen op andere websites

al sla je me dood...ik weet het echt niet...volgens mij is saints row een beetje cartoony graphic gemaakt, en ziet er ook grappig uit. Maar gta4 is na mijn idee wat realistischer en dat is goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row is serieus niks vergeleken de GTA-serie. GTA is heel anders gemaakt ten opzichte van Saints Row. De verhaallijn is ook heel erg anders

Bijv: In Saints Row (dan kijken we naar 1) ging het meer om de zijmissies dan de hoofdmissies. De hoofdmissies waren slechts rijden naar het doelwit, schieten óf drugs afpakken etc. Er zat geen échte verhaallijn (zoals in GTA) in. Dat maakte het wel een minder leuk spel, aangezien de verhaallijn een sterk aspect in een Free Roaming game is :)

En GTA SA kunnen we helemaal niet vergelijken met IV ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row is serieus niks vergeleken de GTA-serie. GTA is heel anders gemaakt ten opzichte van Saints Row. De verhaallijn is ook heel erg anders

Bijv: In Saints Row (dan kijken we naar 1) ging het meer om de zijmissies dan de hoofdmissies. De hoofdmissies waren slechts rijden naar het doelwit, schieten óf drugs afpakken etc. Er zat geen échte verhaallijn (zoals in GTA) in. Dat maakte het wel een minder leuk spel, aangezien de verhaallijn een sterk aspect in een Free Roaming game is :)

En GTA SA kunnen we helemaal niet vergelijken met IV ^_^

Je gaat me nu toch niet zeggen dat het verhaal van alle GTA's geweldig en aangrijpend emotioneel is ,toch???

komaan kijk: Je begint met je eerste opdrachtgever, hij brnegt je in contact met een andere opdrachtgever waarop je je eerste opdrachtgever vermoordt. Je tweede opdrachtgever brengt je in contact met een derde opdrachtgever waarop je je tweede contactopgever vermoordt. Zo gaat het verder tot je de enigste machthebbende persoon bent.

En ik vond Saint's Row echt goed. Voor een eerste reeks (misschien zelfs eerste free roaming game) van die ontwikkelaar! GTA is al aan zijn achtste toegekomen!

Je zal zeker veel kunnen verwachten van SR 2

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row is serieus niks vergeleken de GTA-serie. GTA is heel anders gemaakt ten opzichte van Saints Row. De verhaallijn is ook heel erg anders

Bijv: In Saints Row (dan kijken we naar 1) ging het meer om de zijmissies dan de hoofdmissies. De hoofdmissies waren slechts rijden naar het doelwit, schieten óf drugs afpakken etc. Er zat geen échte verhaallijn (zoals in GTA) in. Dat maakte het wel een minder leuk spel, aangezien de verhaallijn een sterk aspect in een Free Roaming game is :)

En GTA SA kunnen we helemaal niet vergelijken met IV ^_^

Je gaat me nu toch niet zeggen dat het verhaal van alle GTA's geweldig en aangrijpend emotioneel is ,toch???

komaan kijk: Je begint met je eerste opdrachtgever, hij brnegt je in contact met een andere opdrachtgever waarop je je eerste opdrachtgever vermoordt. Je tweede opdrachtgever brengt je in contact met een derde opdrachtgever waarop je je tweede contactopgever vermoordt. Zo gaat het verder tot je de enigste machthebbende persoon bent.

En ik vond Saint's Row echt goed. Voor een eerste reeks (misschien zelfs eerste free roaming game) van die ontwikkelaar! GTA is al aan zijn achtste toegekomen!

Je zal zeker veel kunnen verwachten van SR 2

Kijk, maar geef dan wel toe dat er niet echt veel variatie in Saints Row zit. Het punt is dat het gewoon een beetje eentonig is, van ''Kill deze persoon, haal dit op''. In GTA (niet allemaal ;) ) Heb je ook races, je hebt dates, in ieder geval zit daar meer variatie in ;)

Dus dat wil niet zeggen dat het verhaal van alle GTA's geweldig en aangrijpend zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...