Big Boss Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) Meer locaties in het 'Kopiëren naar' menu! In deze kleine en simpele tutorial ga ik uitleggen hoe je meer locaties in het 'Kopiëren naar' menu krijgt. Benodigd: Niets Het echte werk: Start Windows Verkenner op (rechtermuisknop op de Startknop -> Verkennen) en typ dit adres in de adresbalk (want de map is standaard verborgen): C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\SendTo (Plaatje) Als je in deze map bent, ga je naar Bestand -> Nieuw -> Snelkoppeling (Plaatje) Geef het pad of blader naar de map waarvan je wilt dat die in het menu komt, bijvoorbeeld Mijn Muziek. (Plaatje) Druk op Volgende Er wordt nu gevraagd de snelkoppeling een naam te geven. Geef hem een passende naam, wat hier dus 'Mijn Muziek' is. Klik tenslotte op Voltooien Resultaat: @Hieronder: Ik was wat aan het zoeken (met de zoekmachine) en toen zag ik die map staan Bewerkt: 1 augustus 2007 door Big Boss Reageren
Donwell Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) Goeie tut, ik heb er meteen even een paar bijgezet! Goed gevonden ook, hoe kwmaje eigenlijk op dat mapje? Bewerkt: 19 juli 2007 door Donwell Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.