Jump to content

South Park

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie kijkt er welles naar South Park.

Veronica 18:00 tot 18:30.

Is echt zo grappig, vooral die agent Mr Barbrady ofzo is grappig en Cartman.

Schijnt trouwens ook zo te zijn dat wij 3 jaar achterlopen op Amerika, die zijn dus al in season 9 bezig en wij zijn pas in 6.

Betekent dus dat wel nog veel te zien krijgen B)

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MightyDuck

10

• Pete-R

5

• Tim14

3

• RTS

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

JA ik kijk het best vaak ik heb vorige week die aflevering van die vulkaan gezien dat kenny weer eens dood gaat! -_-

Geplaatst:

hahahaha ja is zeker heel cool ik vind vooral Timmy heel cool omdat hij de hele tijd vanuit zijn rolstoel TIMMMMMMMMMMYYYY!!! roept

Geplaatst:
JA ik kijk het best vaak ik heb vorige week die aflevering van die vulkaan gezien dat kenny weer eens dood gaat! -_-

Die gaat elke aflevering dood :lol:

Geplaatst:

ja daarom zeg ik ook weer eens dood gaat heb je alle afleveringen ook in de videotheek liggen?

Geplaatst:

ja daarom zeg ik ook weer eens dood gaat heb je alle afleveringen ook in de videotheek liggen?

nee, wel de film maar de serie's geloof ik niet wij hebben ze illegaal op kazaa vind je trouwens ook 100 van die filmpjes vooral Lord of the rings is leuk ;)

Geplaatst:
Die gaat elke aflevering dood

fout....in season 6 (dacht ik) gaat hij dood aan een ziekte (zie ook aflevering "Kenny Dies") en dan blijft hij vet lang weg.....en word butters de nieuwe vervanger van kenny.

op een gegeven moment komt kenny weer terug....en gaat hij niet meer dood (waarschijnlijk omdat de inspiratie op was)

ps. kom niet zeiken met wat je lul je nou ....want ik heb al die afleveringen

Geplaatst:

In de aflevering: Fat camp gaat de echte Kenny ook niet dood.

Kenny gaat in deze aflevering allemaal stunts doen, maar komt op een gegeven moment in de gevangenis terecht en iemand anders speelt dan de neppe Kenny in dat programma, en die gaat wel dood, terwijl de echte kenny nog in de cel zit.

Geplaatst:

fout....in season 6 (dacht ik) gaat hij dood aan een ziekte (zie ook aflevering "Kenny Dies") en dan blijft hij vet lang weg.....en word butters de nieuwe vervanger van kenny.

op een gegeven moment komt kenny weer terug....en gaat hij niet meer dood (waarschijnlijk omdat de inspiratie op was)

Was niet letterlijk bedoeld he <_<

Geplaatst:

Je hoeft niet gelijk van het negatieve uit te gaan hé ;)

Geplaatst:

/me wilt niet dat hij dood gaat.

Shit nu heb ik mijn naam verraden.

Mja Timmy is wel een vet karakter en Jimmy ook:P

Postaldude

Geplaatst: (bewerkt)

Ach ja, soms gun ik Kenny ook wel om levend te blijven, maar dat gebeurt toch niet meer

kenny.jpg

Zo ziet Kenny er BTW uit zonder muts op zen kop, bijna niet voor te stellen.

Bewerkt: door MightyDuck

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...