MightyDuck Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Geplaatst: 30 september 2004 Wie kijkt er welles naar South Park. Veronica 18:00 tot 18:30. Is echt zo grappig, vooral die agent Mr Barbrady ofzo is grappig en Cartman. Schijnt trouwens ook zo te zijn dat wij 3 jaar achterlopen op Amerika, die zijn dus al in season 9 bezig en wij zijn pas in 6. Betekent dus dat wel nog veel te zien krijgen B) Reageren
Pete-R Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 JA ik kijk het best vaak ik heb vorige week die aflevering van die vulkaan gezien dat kenny weer eens dood gaat! -_- Reageren
Tim14 Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 Ik heb ze allemaal op DVD :lol: Reageren
Q Dude Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 hahahaha ja is zeker heel cool ik vind vooral Timmy heel cool omdat hij de hele tijd vanuit zijn rolstoel TIMMMMMMMMMMYYYY!!! roept Reageren
RTS Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 South park is echt Té vet vooral timmy jah en aflevering van gister is was vet. Reageren
Eros Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 JA ik kijk het best vaak ik heb vorige week die aflevering van die vulkaan gezien dat kenny weer eens dood gaat! -_- Die gaat elke aflevering dood :lol: Reageren
Pete-R Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 JA ik kijk het best vaak ik heb vorige week die aflevering van die vulkaan gezien dat kenny weer eens dood gaat! -_- Die gaat elke aflevering dood :lol: ja daarom zeg ik ook weer eens dood gaat heb je alle afleveringen ook in de videotheek liggen? Reageren
Tim14 Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 JA ik kijk het best vaak ik heb vorige week die aflevering van die vulkaan gezien dat kenny weer eens dood gaat! -_- Die gaat elke aflevering dood :lol: ja daarom zeg ik ook weer eens dood gaat heb je alle afleveringen ook in de videotheek liggen? nee, wel de film maar de serie's geloof ik niet wij hebben ze illegaal op kazaa vind je trouwens ook 100 van die filmpjes vooral Lord of the rings is leuk Reageren
The Godfather Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 Die gaat elke aflevering dood fout....in season 6 (dacht ik) gaat hij dood aan een ziekte (zie ook aflevering "Kenny Dies") en dan blijft hij vet lang weg.....en word butters de nieuwe vervanger van kenny. op een gegeven moment komt kenny weer terug....en gaat hij niet meer dood (waarschijnlijk omdat de inspiratie op was) ps. kom niet zeiken met wat je lul je nou ....want ik heb al die afleveringen Reageren
MightyDuck Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 In de aflevering: Fat camp gaat de echte Kenny ook niet dood. Kenny gaat in deze aflevering allemaal stunts doen, maar komt op een gegeven moment in de gevangenis terecht en iemand anders speelt dan de neppe Kenny in dat programma, en die gaat wel dood, terwijl de echte kenny nog in de cel zit. Reageren
Eros Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Die gaat elke aflevering dood fout....in season 6 (dacht ik) gaat hij dood aan een ziekte (zie ook aflevering "Kenny Dies") en dan blijft hij vet lang weg.....en word butters de nieuwe vervanger van kenny. op een gegeven moment komt kenny weer terug....en gaat hij niet meer dood (waarschijnlijk omdat de inspiratie op was) ps. kom niet zeiken met wat je lul je nou ....want ik heb al die afleveringen Was niet letterlijk bedoeld he <_< Reageren
Trax Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Die gaat elke aflevering dood fout....in season 6 (dacht ik) gaat hij dood aan een ziekte (zie ook aflevering "Kenny Dies") en dan blijft hij vet lang weg.....en word butters de nieuwe vervanger van kenny. op een gegeven moment komt kenny weer terug....en gaat hij niet meer dood (waarschijnlijk omdat de inspiratie op was) ps. kom niet zeiken met wat je lul je nou ....want ik heb al die afleveringen Je hoeft niet gelijk van het negatieve uit te gaan hé Reageren
Ken-D Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 /me wilt niet dat hij dood gaat. Shit nu heb ik mijn naam verraden. Mja Timmy is wel een vet karakter en Jimmy ook:P Postaldude Reageren
MightyDuck Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 (bewerkt) Ach ja, soms gun ik Kenny ook wel om levend te blijven, maar dat gebeurt toch niet meer Zo ziet Kenny er BTW uit zonder muts op zen kop, bijna niet voor te stellen. Bewerkt: 3 oktober 2004 door MightyDuck Reageren
Q Dude Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 hahahahaha ja dat was echt het hoogte punt van south park the movie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.