Jump to content

the driver


turbokevin

Recommended Posts

weet iemand een manier om de missie (the driver) te halen

ik probeer het elke keer maar ik kom er niet langs :sst:

als iemand een trukje weet om hem te halen wil je die a.u.b. posten _O_

___________________________________________________________

P.S: ik heb de PS2 versie. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar tips

1. Probeer zo vaak mogelijk te beuken tegen je tegenstander maar zorg niet dat hij in het water valt of kapot gaat. Soms kun je hem een klein steegje indrukken en komt hij er niet meer uit zodat je snel kan winnen.

2. zet dicht bij de start een sanchez en ga er op zitten met de sanchez kun je de auto snel ontwijken en dan ben je ook sneller.

Veel succes

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is inderdaad een zeer moeilijke missie. Ik had er zelf ook veel moeite mee, maar na een tijdje oefenen lukt het wel.

Hier vind je informatie en handige tips over 'The Driver': *KLIK*

Ik denk dat het met die informatie en tips van WikiGTA wel gaat lukken.

Veel succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig heb ik deze missie ook op WikiGTA gezet, daar heb ik ongeveer alle tips die ik ooit gehoord heb neer proberen te zetten:

Dit is volgens de meesten de allermoeilijkste missie in Vice City. Je hebt nu voor de bankoverval iemand die de kluis kan openbreken en iemand voor "Beveiliging", maar je moet ook nog iemand zien te vinden die jullie snel weg kan brengen. Hiervoor weet Phil Cassidy iemand te vinden genaamd Hillary (King), hij wil wel voor je rijden, alleen moet je eerst laten zien dat jij het beter kunt, anders doet hij het niet. Hier begint de race, het is vanaf het begin al moeilijk aangezien Hillary in een Sabre Turbo rijdt en jij in een Sentinel, je kunt voordat je de missie gaat doen bij het politie-bureau een stretch neerzetten om de weg te blokkeren, dat kan iets helpen. Als de race eenmaal begonnen is, moet je goed opletten, Hillary sprint meteen weg, maar jij zult hem op snelheid nog in kunnen halen. Je kunt proberen hem bij de eerste 90 graden bocht proberen te laten spinnen zodat hij moeilijk weer grip kan krijgen. Je kunt ook proberen veel voetgangers dood te rijden waardoor je wanted niveau naar drie stijgt, in het begin begint dat al met twee. Hierdoor zullen agenten spijkermatten op de weg gooien, en moet jij het geluk hebben om daar niet overheen te rijden en Hillary wél. Ga niet proberen Hillary dood te maken, dan is de missie ook mislukt. Als je hem eenmaal ingehaald hebt is de overwinning nog lang niet zeker, de race gaat door heel Ocean Beach en Washington Beach, als je bij het winkelcentrum in Washington Beach bent zullen daar keihard twee politieauto's aan komen rijden, ga daar dus over de stoep. Daarna kom je langs het advocatenkantoor, de weg blijft rechtdoor gaan, over de brug langs de Bunch of Tools. Die weg gaat ook aan één stuk door, totdat je bij de brug komt die vlakbij de Well Stacked Pizza staat. Hier zullen ook twee politie-auto's keihard op je inbeuken, ga daarom daar óók over de stoep. Nu ben je bijna weer bij de Malibu, maar pas op, ook hier kan Hillary je nog voorbij sprinten. Ga door de bosjes heen na de brug en pak de laatste twee checkpoints, dan heb je de missie gehaald.
Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Nog een tip: na een tijdje leer je de route vanzelf kennen, zodat je je alleen maar op de weg en de politie (en dus niet op de checkpoints) hoeft te letten.

Ik had zelf ook moeite met deze missie, na een stuk of 10 keer proberen heb ik hem gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook gehoord van een auto op de weg zetten die aan Hilary's kant is.

Voor de missie moet je dus een auto aan Hilary's kant zetten. Hij bots ertegen, dus kan jij zo verder gaan. Hopelijk gaat hij dan ook niet dood.

Als je met cheats speelt en je wilt de politie weg hebben kan je 'LEAVEMEALONE' intikken. :)

Edit: Ow sorry je hebt het voor de PS2.

Dit is de cheat:

R1, R1, Circle, R2, Up, Down, Up, Down, Up, Down

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Dit vond ik inderdaad ook de moeilijkste en frustrerendste missie van Vice City. Ik heb ook geprobeerd om een motor dicht bij de start te zetten, alleen zo kon ik ook niet winnen. Uiteindelijk is het me wel gewoon gelukt met rijden.

Tip: Doe geen cheats dat de politie weg gaat, want anders kun je bijna onmogelijk winnen.

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal de zoveelste wel zijn met tips, maar goed..

Je tegenstander is een goeie chauffeur, ook weet hij de route precies. Rij de eerste 2, 3, keer gewoon rustig je rondje en laat hem winnen, zo leer je de route een beetje kennen. Daarna moet je gewoon voluit gaan. Pas op met het rammen van je tegenstander, voordat je het weet sta je omgekeerd. De politie heb je niet zoveel last van, dus die sterren gewoon negeren..

Dit is echt een race die iedereen geloof ik wel 5 of 6 over moest doen. Dat zegt genoeg, een kl*t*missie dus.. Maar met wat geduld lukt het echt wel...

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

en je moet hem niet laten verdrinken want dan is het ook mission failed.

Als je verdrinkt ben je dood.

Dat komt dus overheen met doodschieten. ;)

En trouwens alle tips die bijna iedereen nu zegt heeft Baffie ook gezegt en gepost op WikiGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...