Jump to content

radio :$

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe kan je eigen muziek op de radio zetten ikheb een keer op internet gelezen mara k weet niej hoe et moet

alvast bedankt

Geplaatst:
hoe kan je eigen muziek op de radio zetten ikheb een keer op internet gelezen mara k weet niej hoe et moet

alvast bedankt

Je pakt als eerst wat liedjes die je wil hebben, als je die hebt ga je naar je GTA San Andreas User Files, als het goed is staat daar een mpaje met de naam User Tracks of iets dergelijk. Kopieër naar die map je liedjes, start daarna je spel op en ga naar Options > Audio Options > User Track Options en druk dan op Scan User Tracks. Daarna kun je je spel loaden en als muziekzender moet je User Track Player hebben.

Geplaatst:

Dat is helemaal niet zo moeilijk San Andreas speelt een aantal formaten af namelijk: Mp3 en Wma als ik me niet goed vergis deze bestanden kun je in een map plaatsen waar deze horen om in het spel te komen deze map is: 'Mijn Documten > GTA San Andreas User Files > User Tracks'. Als je die bestanden daar plaatst moet je ingame naar Options gaan en dan dan naar Soundoptions/settings. Dan druk je op Scan User Track (files) dan worden de nummers in gescand in de San Andreas bestanden. Als je dan in de auto zit en je scrollt even over de radio zender lijst. Dan zul je de zender Usertrack Player tegenkomen die kun je instellingen in verschillende dingen radio en normaal, maar dat is niet zo van belang. Je kan dus gewoon je muziek lusiteren en dat onder het rijden. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb als er nog iets is wat je niet snapt of er is iets volslagen anders dan zeg je het maar! :cya:

Geplaatst:

Ik weet niet of het lukt met de armax(action replay max),dit is een progamma waarmee je cheats enzo kan inschakelen,voertuigen spawnen,...Mischien gaat het hier ook wel mee,als je het met de usbstick doet.

Bij de xbox kon je gewoon een cd'tje er van te voren in steken en dan san andreas opstarte.

greetz,MM :cya:

Geplaatst:

Nee, bij de ps2 kan je niet zomaar even een nummer erop zetten. Er zijn wel programma's er voor, maar dat is weer een heel gehaspel. Je moet een USB stick hebben, en een bepaald programma. Het zou ook moeten lukken met savegames etc. wanneer je de goeie programma's hebt. Het is mij nooit gelukt. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...