Jump to content

Verschil tussen GTA SA V1 en V2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb zelf GTA SA versie 2.00 en ik wil graag weten wat het veschil is tussen versie 1 en 2

kan iemand mij helpen???

Geplaatst:
Ik heb zelf GTA SA versie 2.00 en ik wil graag weten wat het veschil is tussen versie 1 en 2

kan iemand mij helpen???

Qua gameplay,missies,auto's die er in zitten en nog veel meer is het allemaal hetzelfde.

Maar,met V2 kun je niet modden waarom niet is eigelijk moeilijk uit te leggen maar het komt er gewoon op neer dat je er niet mee kunt modden.

Waarom ze V2 hebben uitgebracht?

Dat was zodat de hot coffee mod niet meer bruikbaar was (of is ^_^ )

Greetz :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

kan iemand mij helpen???

Het verschil kwa versies maakt niet veel uit ;) Alleen kan je geen mod(ificatie's) Instaleren bij v2.00

V1.1 Daar zijn een aantal bugs gefixt en kan je modden. En V1.00 kan je gewoon modden.

Zodra er verborgen sexcene's[/font] gevonden werden, ging San Andreas overal uit de schappen

Toen maakte Rockstar games, V2.00 waar de cene's weg waren. Als jij dus v1.00 wil hebben kan je hier een 'downgrader' downloaden ;) Die kan je hier vinden: De downgrader Als je nog interresante mod sites wil vinden kan je hier kijken :) : Gtagamigo/ Gtagarage of uiteraardt gewoon op deze site :)

Je hebt hier wel V1.00 voor, anders kan je geen mods instaleren en zal je San Andreas Crashen!

Rechtsbovenin staat 'Downloads' Daar kan je leuke modificatie's vinden :) Veel succes!

Edit: Geen dank :tu:

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

kan iemand mij helpen???

Het verschil kwa versies maakt niet veel uit ;) Alleen kan je niet mod(ificatie's) Instaleren bij v2.00

V1.1 Daar zijn een aantal bugs gefixt en kan je modden. En V1.00 kan je gewoon modden.

Zodra er verborgen sexcene's[/font] werdt San Andreas overal uit de schappen gehaaldt.

Toen maakt Rockstar games, V2.00 waar de cene's weg waren. Als jij dus v1.00 wil hebben kan je hier een 'downgrader' downloaden ;) Die kan je hier vinden: De downgrader Als je nog interresante mod sites wil vinden kan je hier kijken :) :

Gtagamigo/ Gtagarage of uiteraardt gewoon op deze site :)

Rechtsbovenin staat 'Downloads' Daar kan je leuke modificatie's vinden :) Veel succes!

Ok Thanks voor de uitleg

Geplaatst:

V2 is een nieuwe versie waar geen mods in kennen. Als je echter v2 had en gedowngrade hebt naar v1 zullen sommige dingen misschien niet meer werken. Als ik bijv. een date gehad heb met een vriendin en ze vraagt me voor "koffie" en ik antwoord ja, dan wordt m'n scherm zwart en crasht mijn PC. Toen ik nog v2 had had ik dat probleem niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...