Jump to content

Crossmoter - trein

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb eindelijk weer wat tijd om nu echt sa uit te gaan spelen, nou ben ik nog helemaal niet ver, want de missie dat je met zon gassie achterop achter een trein moet reiden en hij schiet ze eraf wl niet echt lukken.

Heeft iemand tips?

>dank u

Geplaatst: (bewerkt)

Hey jaah90!

In die missie moet je niet heel dicht tegen de trein aan rijden, anders kan Big Smoke, die achterop zit,

niet schieten. Neem dus een beetje afstand.

Laat de trein ook niet sneller gaan dan jou, maar blijf aan de voorkant rijden.

Op een gegeven moment kun je ook een zandweggetje inrijden.

Doe dat, en blijf op gelijke hoogte met de trein, want dan schiet Big Smoke goed.

En ja, dit is weer zo'n missie waar je het gewoon moet blijven proberen, wat trouwens bij elke missie zo is.

Veel succes!

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Vee mensen hebben met deze missie moeite, je moet proberen net buiten het spoor te rijden. Dan kan Big Smoke er makkelijker schieten. Anders schiet hij tegen de trein aan, dan raak je de Vagos-members niet.

Hier volgt een plaatje hoe je ongeveer moet rijden (de trein rijdt op het gele, en jij op het rode):

naamloos8tn4la.th.jpg

Als je er echt niet uitkomt, zet hem dan in de Aanvraag (hier, klik).

Veel succes, Ruurd31.. :'D

Geplaatst:

dit kan je ook doen:

zorg dat je een 150 tal kogels hebt van tec9 of uzi

dan doe je de missie en vertrek je op de moto zonder smoke, je rijd verder tot in de 1ste bocht dan stap je

af en schiet je op de ventjes op de trein, dan rijd je verder tot je nog ergens een verhoog zier (zo raar je ze beter) en dat blijf je doen tot je ze allemaal dood hebt, ne een 4tal keer stoppen zijn ze normaal dood :klap:

Geplaatst:

Dat kan niet. Je mag niet verder dan een bepaalde afstand van Big Smoke zijn, anders gaat de missie "Failled". Veel oefenen baat kunst echt waar. Als je net buiten het spoor blijft rijden lukt het echt.

Ruurd31.. :'D

Geplaatst: (bewerkt)

Als je het niet erg vind om cheats te gebruiken, heb ik nog een tip:

Met de code OUIQDMW (voor PC), Up, Up, Square, L2, Right, X, R1, Down, R2, Circle (voor PS2), of Up, Up, X, White, Right, A, Right Trigger, Down, Black, B (voor Xbox) kun je zelf driveby's doen. dus nu ben je niet afhankelijk van de schietkunsten van Big Smoke. Als je klaar bent met de missie moet je de code nog een keer invoeren om hem ongedaan te maken. Zometeen plaats ik nog wel een filmpje om te laten zien hoe het werkt ;)

http://rapidshare.de/files/8531342/gta_filmpje.avi.html

Scroll naar onderen, en dan kun je kiezen uit 'premium' of 'free'. Kies 'free'. Scroll dan weer naar onderen. Dan moet je even 30 seconden wachten, en dan moet je een code invoeren die daar staat. En dan kun je op dowloaden klikken... Ik hoop dat het lukt

Suc6 :'D

P.S. Lukt het niet om het filmpje te downloaden? Stuur me een PM

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Dit is nog niet verteld dus vertel ik het je even:

Je hebt op het gebied, dat je door de bossen rijdt, zijn er ook steeds op ritten, als je daar steeds op rijdt, schiet Big Smoke steeds beter, maar je moet daarvoor wel de Taktieken hierboven gebruiken, want in de Tunnel en de andere stukken, moet je er wel een paar afknallen, ook moet je niet een van die opritjes missen, want anders lukt het niet

En vooral, veel oefenen en geconcentreerd blijven ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hallo,

Mijn tip is: Ga naast het spoor rijden en een beetje voor/achter het mannetje rijden waar je op wilt schieten, Als je het zo doet heb je misschien alle mannetjes eraf voordat je in de tunnel bent!(Zo had ik het toch)

Je kunt ook eens in dit topic kijken:>>>Klik Hier<<< of dezeWrong side of the tracks

gta-freak2 :cya:

Geplaatst:
Dat kan niet. Je mag niet verder dan een bepaalde afstand van Big Smoke zijn, anders gaat de missie "Failled". Veel oefenen baat kunst echt waar. Als je net buiten het spoor blijft rijden lukt het echt.

Ruurd31.. :'D

Ik heb hem anders ook uitgespeelt door met jetpack die gastjes neer te gaan schieten....

Maar het is makkelijker om gewoon aan de rechterkant van de rechter rails te blijven rijden dan schiet hij ze zo dood. je moet wel zorgen dat je niet tegen de murr aan beukt anders rem je af.

Geplaatst:

Ik heb hem gehaald door 5/10 Meter voor de terin te rijden,dan schiet BS redelijk goed,let op voor de tegemoetkomende treinen en rijd op het zandweggetje ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...