~Lance Vance Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Check deze screenshot en zeg me wat er niet klopt Ik heb hem niet bewerkt, ga zelf maar checken heel raar vind ik het EDIT: Titel aangepast. Bewerkt: 19 juli 2006 door Joriz Reageren
HerrieM Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Dat is logische dat er ambulance in spiegelbeeld staat. Dit hebben echte ambulances in amerika ook, zodat je het kan lezen als er een achter je rijdt, en je in je achteruitkijk spiegel kijkt. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Dat is logische dat er ambulance in spiegelbeeld staat. Dit hebben echte ambulances in amerika ook, zodat je het kan lezen als er een achter je rijdt, en je in je achteruitkijk spiegel kijkt. lol op die manier had ik er niet aan gedacht Reageren
Joriz Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Volgensmij staat dat zelfs op Nederlandse ambulances in spiegelbeeld. Alles is dus helemaal normaal Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Nu je het zegt ik heb nog nooit een ambulance van dichtbij gezien maarja t leek me gewoon vreemd Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik wist het eerlijk gezegt ook niet. Ik heb wat foto's op internet gezocht en het klopt inderdaad. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) In Amerika is het wel zo dat hij in spiegelbeeld zit. In Nederland volgens mij niet. EDIT: Mike was me voor . Komt omdat mijn pc vast sloeg eej . Bewerkt: 17 juli 2006 door Dutchy3010 Reageren
Cabron Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 zijn die amerikanen zo dom.. als je een ambulance ziet zie je toch wel dat het er een is je hoeft het toch niet te lezen om erachter te komen Reageren
Baffie Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Op een brandweerwagen is het weer niet zo, kijk maar: Reageren
LBG Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik heb ze in Nederland ook in spiegelbeeld gezien... raar dat dat op die foto's niet zo is. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Check deze screenshot en zeg me wat er niet kloptIk heb hem niet bewerkt, ga zelf maar checken heel raar vind ik het Ik denk dat je die ene soort hokjes bedoelt op die screenshot toch? Als je dat bedoelt, volgens mij is dat dezelfde bug als deze: http://www.uploaden.nl/toon.php?name=dinky...3719_173906.jpg Bewerkt: 19 juli 2006 door kesava Reageren
LBG Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 ^^ Waarom lees je niet eerst de berichtjes in dit topic? Reageren
energie Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) bij een politie auto is dat volgens mij ook niet Bewerkt: 12 augustus 2006 door energie Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Heel strikt genomen slaat het natuurlijk ook nergens op, dat ambulance in spiegelbeeld. Als er niets aan de hand is vertegenwoordigt de ambulance namelijk helemaal geen functie en is het niet van belang dat je kunt lezen waar hij van is. In een noodgeval natuurlijk wel, maar ik ken niet veel mensen die een ambulance die met 160 kilomter per uur komt aanstormen, gebruikt makend van alle geluiden en zwaailichten die hij heeft, zullen verwarren met een ijscoman . Volgens mij is het ook meer voor de lol dan om een zwaarwegende reden, want anders zouden de politiewagen, brandweerwagens en andere calamiteitenvoertuigen dit ook wel zo hebben...... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.