Jump to content

GTA: Amsterdam


etix

Recommended Posts

Beste lezer,

Al enige tijd ben ik bezig met de voorbereidingen van een nieuwe total conversion mod. Ik begrijp dat jullie daar niet op wachten, maar dit keer is het misschien ook interessant voor jullie. De mod speelt zich namelijk geheel af in Amsterdam, en omdat ik nog moddelers, mission coders, textureres en andere mensen nodig heb, dacht ik dat ik hier wel aan het goede adres zou zijn.

Waarom Amsterdam?

Amsterdam is een van de crimineelste steden van Europa, dit past daardoor goed in het genre van GTA. Daarnaast is er een overschot aan prostituees, gangs, auto's en gebouwen. Daarom denk ik dat dit de ultieme stad is om een nieuw Grand Theft Auto avontuur het leven in te blazen.

Ik wil helpen, wat moet ik doen?

Ik zelf leidt de mod, doe de graphics en ontwerp de textures. Ik ben dus nog op zoek naar modellers, mission coders, textureres en sounddirectors die ervaren, gemotiveerd en innovatief zijn. Mocht je een van deze dingen goed beheersen, mail dan naar **********@********* met als onderwerp GTA: Amsterdam en zet in de mail je naam, leeftijd en een voorbeeld van wat je zoal kan maken.

Mocht ik je na de mail een reply hebben gestuurd, dan krijg je meteen te horen welk kavel je tot je beschikking krijgt. Op dit kavel mag je (in overleg) kiezen wat je erop gaat zetten (natuurlijk wel in de bouwstijl van Amsterdam).

Het doel

Het doel is vanzelfsprekend; GTA: Amsterdam volledig voltooien, tot een succes brengen en zorgen dat de speler echt voelt alsof hij/zij door Amsterdam loopt.

Heb je nog vragen of zou je graag willen helpen aan GTA: Amsterdam, stuur dan gerust een mailtje naar ********@********

Alle spelfouten voorbehouden. :bonk:

Email-adressen verwijdert door Bradley H.

Het plaatsen van email-adressen is tegen de regels.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 226
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • etix

    45

  • Wesley

    19

  • Bradley H.

    17

  • DaddyPimp

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Beste lezer,

Al enige tijd ben ik bezig met de voorbereidingen van een nieuwe total conversion mod. Ik begrijp dat jullie daar niet op wachten, maar dit keer is het misschien ook interessant voor jullie. De mod speelt zich namelijk geheel af in Amsterdam, en omdat ik nog moddelers, mission coders, textureres en andere mensen nodig heb, dacht ik dat ik hier wel aan het goede adres zou zijn.

Waarom Amsterdam?

Amsterdam is een van de crimineelste steden van Europa, dit past daardoor goed in het genre van GTA. Daarnaast is er een overschot aan prostituees, gangs, auto's en gebouwen. Daarom denk ik dat dit de ultieme stad is om een nieuw Grand Theft Auto avontuur het leven in te blazen.

Ik wil helpen, wat moet ik doen?

Ik zelf leidt de mod, doe de graphics en ontwerp de textures. Ik ben dus nog op zoek naar modellers, mission coders, textureres en sounddirectors die ervaren, gemotiveerd en innovatief zijn. Mocht je een van deze dingen goed beheersen, mail dan naar **********@********* met als onderwerp GTA: Amsterdam en zet in de mail je naam, leeftijd en een voorbeeld van wat je zoal kan maken.

Mocht ik je na de mail een reply hebben gestuurd, dan krijg je meteen te horen welk kavel je tot je beschikking krijgt. Op dit kavel mag je (in overleg) kiezen wat je erop gaat zetten (natuurlijk wel in de bouwstijl van Amsterdam).

Het doel

Het doel is vanzelfsprekend; GTA: Amsterdam volledig voltooien, tot een succes brengen en zorgen dat de speler echt voelt alsof hij/zij door Amsterdam loopt.

Heb je nog vragen of zou je graag willen helpen aan GTA: Amsterdam, stuur dan gerust een mailtje naar ********@********

Alle spelfouten voorbehouden. :bonk:

Email-adressen verwijdert door Bradley H.

Het plaatsen van email-adressen is tegen de regels.

zo gek is die plan nog niet hoor! . lijkt me wel cool !!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Heb je al enige ervaring met modden of ben je een beginner?

Antwoord:

Ik zelf leidt de mod, doe de graphics en ontwerp de textures. Ik ben dus nog op zoek naar modellers, mission coders, textureres en sounddirectors die ervaren, gemotiveerd en innovatief zijn.

Nee dus... Hij kan dus niet modellen.

Link to comment
Delen op andere websites

zn plan is nie gek.maar ik zie er niet veel in.het zou wel leuk zijn als er een gta:Amsterdam zou zijn maar voor zon grote mod moet je ervaren modders hebben.

(zet je de arena dr in? ;) )

Zowel onervaren als ervaren modders zijn welkom. Voor het maken van een pakhuis, straatverlichting, prullenbakken, etc zijn geen ervaren modders voor nodig, dat kunnen beginnende modellers ook.

En ja, de arena komt erin, op het moment wordt hij al gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagjes:
  • Heb je al een eiland?
  • Hoeveel modders doen er al mee of ben jij de enige?
  • Heb je al enige ervaring met modden of ben je een beginner?

  • Het idee van het eiland is al uitgewerkt in Photoshop, maar nog niet vertaald in 3dsMax, daarvoor zoeken wij nog modellers.
  • Er doen op het moment 2 modders, 1 missioncoder en 1 texturer mee, maar we hebben zeker nog meer mensen komen.
  • Ik heb weinig ervaring met modden, maar dat betekend niet dat de mod niet tot stand kan komen. Ik zorg namelijk voor de textures, graphics, website, storyline, etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit forum kan je enkele goede modellers vinden, helaas werken ze allemaal al aan 1 project.

(Grand Tani Islands)

Ik zou zeggen probeer het eens op www.gtaforums.com,

zo gek is die plan nog niet hoor! . lijkt me wel cool !!

Het plan is inderdaad niet zo gek, maar het maken ervan is wel moeilijk, als je Amsterdam wilt maken heb je zeker 3 jaar nodig met 15 amsterdamse modellers.

BTW je komt niet ver als je zelf niet veel doet.

[EDIT] je mag niet dubbelposten, gebruik hiervoor het EDIT knopje]

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit forum kan je enkele goede modellers vinden, helaas werken ze allemaal al aan 1 project.

(Grand Tani Islands)

Ik zou zeggen probeer het eens op www.gtaforums.com,

zo gek is die plan nog niet hoor! . lijkt me wel cool !!

Het plan is inderdaad niet zo gek, maar het maken ervan is wel moeilijk, als je Amsterdam wilt maken heb je zeker 3 jaar nodig met 15 amsterdamse modellers.

BTW je komt niet ver als je zelf niet veel doet.

[EDIT] je mag niet dubbelposten, gebruik hiervoor het EDIT knopje]

Ja het is wel moeilijk om een stad echt precies na te maken.

En ik zou mischien wel meegedaan hebben als ik niet met GTA Burnout bezig was.

( total conversion mod voor SA )

Maar sucses ermee. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit forum kan je enkele goede modellers vinden, helaas werken ze allemaal al aan 1 project.

(Grand Tani Islands)

Ik zou zeggen probeer het eens op www.gtaforums.com,

zo gek is die plan nog niet hoor! . lijkt me wel cool !!

Het plan is inderdaad niet zo gek, maar het maken ervan is wel moeilijk, als je Amsterdam wilt maken heb je zeker 3 jaar nodig met 15 amsterdamse modellers.

BTW je komt niet ver als je zelf niet veel doet.

[EDIT] je mag niet dubbelposten, gebruik hiervoor het EDIT knopje]

De stad wordt niet precies nagemaakt, dat zou inderdaad ongeveer 3 jaar duren. Echter worden er wel delen van de stad nagemaakt (zoals de Dam, de Damrak, Leidse straat, etc.)

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Het maken en lanceren van een mod gaat niet alleen om het modden, maar ook om hoe je het naar de mensen brengt (bijv. dmv een site). Hier zal ik dus voor zorgen. Daarnaast moet er veel veranderd worden qua design (denk aan het euro teken ipv het dollar-teken, namen van winkels, textures). Het betekend dus zeker niet dat ik weinig doe voor de mod.

Nogmaals, we maken niet de hele stad exact na, maar de bekendste delen van de stad maken we en koppelen we door zelf verzonnen stukken aan mekaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit forum kan je enkele goede modellers vinden, helaas werken ze allemaal al aan 1 project.

(Grand Tani Islands)

Ik zou zeggen probeer het eens op www.gtaforums.com,

zo gek is die plan nog niet hoor! . lijkt me wel cool !!

Het plan is inderdaad niet zo gek, maar het maken ervan is wel moeilijk, als je Amsterdam wilt maken heb je zeker 3 jaar nodig met 15 amsterdamse modellers.

BTW je komt niet ver als je zelf niet veel doet.

[EDIT] je mag niet dubbelposten, gebruik hiervoor het EDIT knopje]

De stad wordt niet precies nagemaakt, dat zou inderdaad ongeveer 3 jaar duren. Echter worden er wel delen van de stad nagemaakt (zoals de Dam, de Damrak, Leidse straat, etc.)

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Het maken en lanceren van een mod gaat niet alleen om het modden, maar ook om hoe je het naar de mensen brengt (bijv. dmv een site). Hier zal ik dus voor zorgen. Daarnaast moet er veel veranderd worden qua design (denk aan het euro teken ipv het dollar-teken, namen van winkels, textures). Het betekend dus zeker niet dat ik weinig doe voor de mod.

Nogmaals, we maken niet de hele stad exact na, maar de bekendste delen van de stad maken we en koppelen we door zelf verzonnen stukken aan mekaar.

die euro tekens maak je binnen 5 minuten.

en het lijkt met niks als je de helft van de stad gaat verzinnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit forum kan je enkele goede modellers vinden, helaas werken ze allemaal al aan 1 project.

(Grand Tani Islands)

Ik zou zeggen probeer het eens op www.gtaforums.com,

zo gek is die plan nog niet hoor! . lijkt me wel cool !!

Het plan is inderdaad niet zo gek, maar het maken ervan is wel moeilijk, als je Amsterdam wilt maken heb je zeker 3 jaar nodig met 15 amsterdamse modellers.

BTW je komt niet ver als je zelf niet veel doet.

[EDIT] je mag niet dubbelposten, gebruik hiervoor het EDIT knopje]

De stad wordt niet precies nagemaakt, dat zou inderdaad ongeveer 3 jaar duren. Echter worden er wel delen van de stad nagemaakt (zoals de Dam, de Damrak, Leidse straat, etc.)

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Het maken en lanceren van een mod gaat niet alleen om het modden, maar ook om hoe je het naar de mensen brengt (bijv. dmv een site). Hier zal ik dus voor zorgen. Daarnaast moet er veel veranderd worden qua design (denk aan het euro teken ipv het dollar-teken, namen van winkels, textures). Het betekend dus zeker niet dat ik weinig doe voor de mod.

Nogmaals, we maken niet de hele stad exact na, maar de bekendste delen van de stad maken we en koppelen we door zelf verzonnen stukken aan mekaar.

die euro tekens maak je binnen 5 minuten.

en het lijkt met niks als je de helft van de stad gaat verzinnen.

Je kan niet alles perfect namaken ganster :N.

Het kan best dat je de helft van de stad verzint als het maar in de stijl van Amsterdam is met die pakhuizen enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...