Jump to content

Armax gebruiken voor save's?


Panzerfaust

Recommended Posts

Hallo beste leden van Gtaforum.nl,

Ik heb gezocht maar kon niks vinden, weet iemand mischien hoe je een save moet gebruiken voor de ps2?

Ik heb dit namelijk meerdere keren geprobeerd en het wil maar niet lukken, ik bedoel dus de ps2 save's voor Gta San andreas, die kan je overzetten naar je memory card.

Weet iemand de oplossing? of kan iemand mij mischien in stappen uitleggen hoe dit moet?

Bij voorbaat dank.

Met de vriendelijke groet,

Panzerfaust.

Link to comment
Delen op andere websites

wa&r heb je dit gedownloadt want als jee savefile op gtagames download krijg wel een readme,als deze erbij zit kan je hem het beste eerst lezen.je hebt ook een memorystick nodig om de savefile op te zetten(mp3 speler kan ook).dan moet je de memorystick in de usb poort van je ps2 steken en dan weet ik het niet meer :s.

Bewerkt: door megamaggot
Link to comment
Delen op andere websites

Start armax ga naar Max memory Manager, selecteer dan je USB stick waar je de savegame al op hebt gezet(Die moet je dus wel in je USB slot gedaan hebben, zie je hem er niet bijstaan, dan werkt je USB stick niet met ARMAX) Als het wel werkt kun je hem vanaf daar naar je MemoryCard kopieren.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je met maxdrive doen. In zo'n menu kan je dan van de stick die bestanden naar het spel verplaatsen. Dan moet je eerst de ARMax CD erin hebben. Daar moet je dan die stick opzoeken en als het goed is kan je het daar doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt ik weet hoe dat moet, maar blijkbaar doe ik het nooit goed, want Gta San Andreas ziet die save namelijk niet, dan heb ik em op me memory card staan, dan start ik San Andreas op en dan begint die gewoon helemaal van af het begin.....

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik alweer dubbelpost, maar ik heb eindelijk de oplossing gevonden! ik zal hem hier beneden even neerzetten, lijkt mij wel handig voor mensen die er later mischien ook nog mee zitten...

Stap 1: Download de save game van de site waar je hem hebt gevonden, bijvoorbeeld Gtagames.nl

Stap 2: Zet de save op de USB stick, in mijn geval de usb stick die al bij Action Replay Max zat.

Stap 3: Open nu het programma wat ook bij de Armax zat, je kunt hem ook downloaden op www.codejunkies.com

Stap4: Open nu de save file en dan zul je zien dat hij in een lijstje verschijnt, kijk nu in het menu aan je linker kant, daar zie je beneden ook een usb stick staan, klik daar op, nu verschijnt er nog iets waarschijnelijk ( F:/) klik daar ook op, klik nu op Create en wacht tot die klaar is.

Stap 5: Start nu Armax op op je ps2, en ga naar Max memory kies nu de USB stick en selecteer de San Andreas file, druk nu op Move en selecteer je memory card.

Stap 6: selecteer nu weer de San andreas save file en kijk aan je rechterhand, daar zie je nu Uncrush to staan, selecteer Uncrus to Memory card slot 1, eenmaal dit klaar is kan je san andreas opstarten en met de save game verder gaan!

Veel Gameplezier!,

Nog bedankt voor de antwoorden in dit topic. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik zit er ook over te denken om armax aan te schaffen,

maar dan wil ik graag weten of armax mijn PS2-savegame kan omzetten naar een savegame voor het spel op de PC zodat iemand anders mijn savegame kan gebruiken voor het spel op de PC.

Ik zit namelijk nogal gefrustreerd de vliegschool te proberen en wil graag een savegame posten zodat een ander dit voor mij kan doen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...