VCF Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Hoe kom ik IN Wheel Arch Angels? Want als ik erin wil rijden met een auto gaat die garage deur niet open. Moet je die garage eerst unlocken ofso? Alvast bedankt! Greetz VCF Reageren
Velaro Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Na een missie van Wang Cars,na welke weet ik niet. (moet je kopen en dan kan je er missie's doen)Dan kan je er met alle wagens die in die Showroom staan+nog een paar maar daarvoor kun je een kijkje nemen op www.wikigta.org Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Klopt, die moet je eerst unlocken. Dat doe je d.v.m. de missies van Wang Cars uitspelen. Daarnaast kun je niet alle wagens daar tunen. Bij Wheels Arch Angels kun je deze auto's tunen: •Sultan •Elegy •Uranus •Flash •Jester •Stratum Ruurd31.. Bewerkt: 29 december 2005 door Ruurd31 Reageren
VCF Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Hee ruurd maar hoe krijg je dan missies van Wang Cars?? Reageren
ikt Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Door de Autoschool uit te spelen. Reageren
VCF Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Damn, da's shit want ik kan bij de auto school die ene dat je moet burnen in de bocht en dan weer verder rijden niet halen want dan raak ik elke keer een pilon of ik doe het verkeerd Reageren
Velaro Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Gebruik het Savegame-Aanvraag Forum Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Hee ruurd maar hoe krijg je dan missies van Wang Cars?? Door de Autoschool uit te spelen. Klopt, eerst de autoschool uitspelen. Als je de missie " The Da Nang Thang" hebt gehaald, krijg je een telefoontje van Cesar Vialpando (CV op je radar).. En kun je Wang Cars kopen. Damn, da's shit want ik kan bij de auto school die ene dat je moet burnen in de bocht en dan weer verder rijden niet halen want dan raak ik elke keer een pilon of ik doe het verkeerd Als je er echt niet uitkomt, kun je altijd de savegame aanvraag (klik, om er naartoe te gaan) gebruiken, dan haalt iemand hem voor je. Blijf vaak oefenen daarna haal je hem vanzelf! Je kunt ook filmpjes kijken hoe het moet (die kun je hier bekijken) Veel succes, Ruurd31.. *Edit: Ik heb het lijstje van welke auto's je daar kan tunen, in mijn vorige post gezet. Bewerkt: 29 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Dizzee Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Klopt, eerst de autoschool uitspelen. Als je de missie " The Da Nang Thang" hebt gehaald, krijg je een telefoontje van Cesar Vialpando (CV op je radar).. En kun je Wang Cars kopen. Gewoon ff een correctie maken. Om wang cars te kunnen kopen moet je de de autoschool gehaald hebben + de missie Yay ka-boom-boom. Om die missie dan weer te kunnen spelen moet je 'The da nang thang' + Toreno's last flight' gehaald hebben. En om exact te zijn, je kan die wagens in Wheel arch angels beginnen tunen na de missie 'Zeroing inn'. Reageren
Lord of War Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 na een missie van 'the Wang Cars' kun je daar binnen. Reageren
djbackdoor Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 eerst een missie? of autos eerst eruit Reageren
W3sl3y Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik hoop dat je nu ophoud? Ik erger me dood aan jou... Dizzee heeft je net ook al gewaarschuwd. Reageren
ZOrange Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 eerst een missie?of autos eerst eruit wat bedoel je met auto's eerst eruit je moet eerst een missie doen ja. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 je moet de eerste missie van Wang Cars doen !!! Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Na de missie Yay ka boom boom kun je de autoschol doen, heb je hem af, kun je gaan racen en kun je Wang Cars kopen en de missies doen bij CJ's garage. Na Zeroing In kun je bij Wheel Arch Angels tunen, de Jester, Flash, Sultan, Stratum, Elegy en Uranus zijn daarbij mogelijk, de Sultan, Elegy, Stratum en Uranus staan na de 4 missies bij Wang Cars. Er staat ook een Savanna bij, die kun je tunen bij Lo Low Co. Die na de missie Cesar kunt gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.