Spike Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 hey cj heeft toch een modieltje ik wil er wel meer van weten , wat kan je daar mee? weet jij het? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 Als je de weg kwijt bent kan je hiermee de weg terug vinden. Je kan er je vrienden mee oproepen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dio Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 hahaha relax! informatie die ik nog niet eens wist in VC gebruikte Tommy Vercetti het mobieltje maar een paar keer, maar kon je er niet zelf mee bellen.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 (bewerkt) mischien kun je ook van uit je auto bellen ik vond dat bij vice city een beetje nep dat je als je aant bellen bent je niet in een auto kunt stappen. maar als dat weer niet is zit ik er niet mee. Bewerkt: 19 oktober 2004 door gta player Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 Lijkt me wel relax word je dan opgehaald? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 (bewerkt) jah en dan een taxi bellen zal wel leuk zijn. Bewerkt: 19 oktober 2004 door gta player Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 uj vet, en pizza , bvb, als je op de groote berg bent? . maar ik denk zelf als je je gang opbelt dan denk ik dat het standaard is dat cj zegt waar die is de naam dan, bvb ben in vinewood bla bla bla denken jullie ook niet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 superrr dat je zelf kan bellen :lol: een hoertje bestellen je vol vreten met bestelde pizza's Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 zal wel leuk zijn als de vrienden van cj hem op komt halen. en zijn vrienden achterin duiken en dat hij verder kan rijden. (net als bij die missie bij vice city in de parkeer garage waar die gast (naam kwijt) je op komt halen) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 zal wel leuk zijn als de vrienden van cj hem op komt halen.en zijn vrienden achterin duiken en dat hij verder kan rijden. (net als bij die missie bij vice city in de parkeer garage waar die gast (naam kwijt) je op komt halen) oooh uuh uuuh , ja ik weet het lance!hihih ontopic weer! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 hands free bellen in je auto zal helemaal lache zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 hands free bellen in je auto zal helemaal lache zijn en een stuk beter dan in vc niet kunnen instappen als je aan de telefoon was dat was wel minder in vc. hands free bellen zou wel handig zijn in SA krijg je in iedergeval geen politie 8ter je reet aan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 jongens jullie draven weer door toen hadden mensen amper mobieltjes dus toen lette de politie daar nog niet op en was het dus ook nog niet strafbaar B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 hahaha relax! informatie die ik nog niet eens wist in VC gebruikte Tommy Vercetti het mobieltje maar een paar keer, maar kon je er niet zelf mee bellen.. Met een mod kon je ook taxi's bellen volgens mij! jongens jullie draven weer door toen hadden mensen amper mobieltjes dus toen lette de politie daar nog niet op en was het dus ook nog niet strafbaar Als of het boeit als de politie daar zou opletten :lol: Alsof CJ niet genoeg strafbaren dingen zal doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2004 ik zag volgensmy in 1 van die auto's Cj met eem mobiel de auto leek net op een mercedes cls, een zeer exclusieve car dan lijkt het mij ook logisch als hij maar in een paar auto's zit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts