Jump to content

Yeti (Big Foot)


Carl_Johnsen

Recommended Posts

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sasuke

    15

  • BrokenTable

    7

  • Djago

    7

  • -Richard-

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

hallo, ik heb gehoord dat ergens in de bossen een Yeti rond loopt..is dat waar? zo ja..heeft iemand m al gezien?  :D

ja het is waar dat er ergens in het bos een bigfoot is B)

*edit* heb net gehoord dat het nep was :) maar heb ook een plaatje gezien met bigfoot dus nu weet ik het ook niet meer :(

Bewerkt: door Djago
Link to comment
Delen op andere websites

Als je die foto bedoelt dat de zogenaamde yeti links staat aan de kant van de weg, moet ik je teleurstellen: die was namelijk fake.

Anyway, ik denk wel dat hij er in zit, want je zag bij een trailer ook een of ander aapmens-figuur langs een stukje bos rennen, terwijl er een vliegtuig over het landschap vloog.

Geruchten gaan ook dat als je met je camera loopt, je hem dan niet zult treffen, omdat R* deze eventuele yeti geheim zou willen houden.

Maar ik weet het ook niet :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als je die foto bedoelt dat de zogenaamde yeti links staat aan de kant van de weg, moet ik je teleurstellen: die was namelijk fake.

Anyway, ik denk wel dat hij er in zit, want je zag bij een trailer ook een of ander aapmens-figuur langs een stukje bos rennen, terwijl er een vliegtuig over het landschap vloog.

Geruchten gaan ook dat als je met je camera loopt, je hem dan niet zult treffen, omdat R* deze eventuele yeti geheim zou willen houden.

Maar ik weet het ook niet :D

jah dies fake.

maar besides that, die gast die dat inelkaar heeft gezet is wel ff professioneel bezig geweest ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Omg, daar gaan we weer :rolleyes:

Verschillende site's hebben gechecked op de cd, of hij tussen de file's staat.

Daar staat hij dus NIET tussen ...

Zo, dit gerucht ook weer uit de wereld geholpen ....

Nu vragen jullie je af, waar blijft de maar?

Niet? Nou, die is er wel ...

Hij zou er in kunnen zitten, onder een andere naam als Yeti, of Big Foot ...

Link to comment
Delen op andere websites

De yeti bestaat!!!!!!!

Keb em zelf gezien. Ik was aan et rijen op mount chiliad (k ebn de slechste chauffeur ever) toen ik van de berg afflikkerde voor de 1000 ste keer ree k em zo dood.k d8 eerst dat et een gewoon gassie was toen,maar toen k me rancher pakte zag ik et.Het is 100% een yeti of een hele grote over behaarde gast :D

Link to comment
Delen op andere websites

De yeti bestaat!!!!!!!

Keb em zelf gezien. Ik was aan et rijen op mount chiliad (k ebn de slechste chauffeur ever) toen ik van de berg afflikkerde voor de 1000 ste keer ree k em zo dood.k d8 eerst dat et een gewoon gassie was toen,maar toen k me rancher pakte zag ik et.Het is 100% een yeti of een hele grote over behaarde gast :D

:blink: woow die moet ik zien man als ik em vind maak ik een foto :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben zelfs lopends de mount chiliad op en af gelopen, en vanaf de mount chiliad naar los santos...maar ik heb hem niet gezien hoor :blink:

misschien zie je hem alleen op een bepaald uur ofzoiets

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...