Nuke[NL] Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik heb weer een fout ontdekt in San Andreas, deze keer met betrekking tot hidden interiors. Het gaat om het hidden interior van Big Smoke's Crack Palace (van de missie The End of the Line). In de eerste grote hal in het gebouw die je tegenkomt (ik geloof op de 1e verdieping) zit namelijk een gat in de muur, gemaakt door een swat team tijdens de missie. Als je door dit gat kijkt zie je een soort van binnenplaatsje of steegje (zie foto), maar als je om het gebouw loopt kun je dit nergens vinden . Er zijn wel andere steegjes, maar niet die die je in het gebouw zag en er is ook nergens een gat in de muur. Wat tenslotte nog vreemd is is dat de lucht op de foto pikzwart is, terwijl het ingame zo'n 3 uur 's middags was toen de foto genomen werd. Hier is de foto (genomen na de missie): Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Volgens mij is dit al bekend hoor, over die binnenplaats. Ik zal het topic nog even voor je opzoeken. Check >dit< topic, over het binnenpleintje. Men denkt in dat topic dat er weer dingen gewijzigd met betrekking op GTA, wat denk ik ook al waar is. Een ander daar zegt dat de SWAT ruimte nodig had om te spawnen. Ik weet het het niet, ik denk dat het een wijzeging is. Voor de mensen die in hun 'vrije tijd' ook even het willen checken, je kan gewoon in het Crack Palace van Big Smoke zonder mods en dergelijke te hebben. Bewerkt: 13 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ja dat is mij ook wel; eens opgevallen, ik zocht ook eens naar dat gat in de muur, om te kijken of je er door kon van buiten, maar dat van dat donkere is me nog nooit opgevallen, goed gevonden. Reageren
Pietje II Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Dat het buiten donker is ligt volgens mij gewoon aan doordat dit interieur in de Hidden Interior World ligt. Net zoals de Ganton Gym, is deze wereld donker en zwart, dus Smoke's Crack Palace ligt dus ook in een donker gedeelte. Daarom is het er nog altijd pikzwart, ookal is het twaalf uur 's middags. Bewerkt: 13 juli 2006 door Pietje II Reageren
Jarno Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Als je ervoor staat (die muur) kan je misschien een telepoort programma gebruiken om dan net voorbij die ontzichtbare muur te komen. En dan e.v.t. wel die manier van Jetpack oneindige hoogte. Reageren
Svenie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Nou, je hebt ook zo iets in area 69. Screen: Waarschijnlijk zijn er zo nog veel plaatsten, maar moeten we ze gewoon nog vinden. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik heb bij dat Crack Palace ook een gat daar maar bij mij is alles blauw erachter en als ik erin loop val ik in de blue hell, maar ik kan wel een gele marker zien boven me Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.