hjtk Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Ik ben bij een missie van Woozie, die Dam and Blast heet. Dan moet je met een vliegtuig naar een dam ofzo en dan met de parachute erop ofzo... maar als ik bij die plek ben dan gebeurt er nix, en ik zie ook nix. Wie weet wat ik dan moet doen??? Reageren
Froodooo Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) Welkom op het forum, hjtk! :'D Je moet best wel hoog vliegen, dus niet al te laag, want dan zie je 'm niet. Succes! Bewerkt: 31 juli 2005 door yordi Reageren
hjtk Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Ok, thnx. zal 't proberen Reageren
hjtk Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Gelukt! lol. Nu kan een mod. ff deze topic verwijderen Reageren
Froodooo Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 hjtk, je mag niet dubbelposten. Dubbelposten is dat je 2 berichten achter elkaar plaatst. Voortaan kun je hiervoor de 'edit knop' gebruiken, zodat je berichten kunt wijzigen. Veel plezier nog op dit forum! Reageren
Dri3s Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) Gelukt! lol. Nu kan een mod. ff deze topic verwijderen Een topic verwijderd een mod niet hoor, hij sluit hem hoogstens maar dit zal waarschijnlijk ook niet gebeuren. Er moet al een goeie reden voor zijn tegen dat een topic gesloten wordt. En je mag niet dubbelposten, dat is 2 posts na elkaar plaatsen in een topic met dit topic. Je kan de knop gebruiken die rechtsboven in je post staat. Bewerkt: 31 juli 2005 door Dri3s Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.