Geplaatst: 4 augustus 200519 jaren comment_200898 ""Bij missi van Whoezi Cassino´"" CJ zegt dat ie De POWER of City moet uitschakelen!!!! Ik moet naar vliegveld, een vliegtuig pakken, over dat point(punt) vliegen en dan?!?!?!? Ik kan niet landen of Weg springen!!! Wat moet ik nou!!?!?!?
Geplaatst: 4 augustus 200519 jaren comment_200900 Misschien kan je wat duidelijker utileggen welke missie je bedoelt, hoe hij heet enzo EDIT: bedoel je Dam and blast misschien? daar moet je door een corona vliegen en ik dacht dat CJ er dan vanzelf uitspringt je moet dan landen in dat rooie kringeltje en dan de rest van de missie. Bewerkt: 4 augustus 200519 jaren door benky
Geplaatst: 4 augustus 200519 jaren comment_200903 Hij bedoeld de missie dam and blast. In de walkthrough staat de missie ook (hier). Je moet dus uit het vliegtuig springen als je op in de corona vliegt op dat punt, die corona zit erg hoog. Dat zal wel je probleem zijn. En als je daar in vliegt en je kan niet springen zou ik SA een opnieuw installeren. Bewerkt: 4 augustus 200519 jaren door Dri3s
Geplaatst: 4 augustus 200519 jaren Auteur comment_200919 Ik wist niet dat ik zo hoog moest vliegen! erg bedankt.
""Bij missi van Whoezi Cassino´""
CJ zegt dat ie De POWER of City moet uitschakelen!!!!
Ik moet naar vliegveld, een vliegtuig pakken, over dat point(punt) vliegen en dan?!?!?!?
Ik kan niet landen of Weg springen!!!
Wat moet ik nou!!?!?!?