hydraboy Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 hallo ik heb een vraag wat is blue hell precies ik heb er al veel van gehoor maar ik heb niet iets waar ik aan heb met de zoekfunctie gevonden dus kan iemadn het ff voor me uitleggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Hier is die Topic Het is een weg van de Gym naar de legerbasis ondergrond. Ik dacht tot het dat was.. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 `Nee, fout het is gewoon een plaats onder het level. Als je bijv door de grond heen valt zit je in blue hell. Blue hell is nogal saai mja... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) ja en via de blue hell kan je naar de legerbasis met een jetpack je moet dan in de ondergrondse basis door de muren gaan of eronder met je jet pack blijven dalen en dalen tot je geflitsword in de basis en ale muren kan niet meer doorlopen worden je kan dan rustig door de basis lopen en wapens paken zoals mitiaret enzvoort... er is ook body amor en er ligt een groote bom maar kan niet ontplofen :angry: :angry: Edit door Exabyte: Gebruk niet zo grote letter size Bewerkt: 25 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 maar waar is de ingang in de gym eigelijk? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) bij het gele \/ voor de deur in ganton bij het t-shirtje op radar Bewerkt: 25 juni 2005 door eggie123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.