Bradley H. Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Bradley's Simple Island Clean Hey, Ik heb een eiland ontworpen, special voor die gene die hem nodig hebben, hij mag voor alles gebruikt worden, om elke nieuweling een kans te geven een mod uittebrengen. zolang het eiland maar niet aangepast wordt en onder een andere naam wordt uigegeven. De rechten van dit eiland zijn vrij simpel, diegene die dit eiland voor zijn mod wil gaan gebruiken hoeft aleen mijn naam in de Credits van de mod te zetten. Nieuwste Eiland: 0.11 Versie 0.10 Screens Downloads Download Bradley's Simple Island 0.10 (DFF,TXD,COL incluide) Info Dit eiland is gemaakt door Bradley H. in minder dan 20 minuten, verwacht dus geen perfect eiland. Het eiland heeft slechts 181 polygons, Je moet al wat ervaring hebben met het importeren van objecten in VC of SA. De download bevat Data - 3 textures - 1 MAX bestand - 1 3DS bestand. - 1 DFF (thx to aad) - 1 TXD (thx to aad) - 1 COL (thx to aad) Bugs ? post het hier Vragen ? post hier Versie 0.11 BSI 0.11 is uit ! hij is erg rond en niet hoekig, zijn 400 poly's zorgen voor een mooie ronde vorm. Screen: Downloads Download Bradley's Simple island Clean 0.11 (DFF,TXD,COL no incluide) Info: 401 poly's 3 textures (incluide) Compleet geUVW mapt. Iets groter als B'a'SIC 0.10 Data: 3 textures, 1MAX bestandt. Bugs ? post het hier Vragen ? post hier ------ © Bradley H. © GTAgames.nl Bradley_s_simple_island.rar Reageren
Jorge_F Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Ziet er leuk uit Bradley, alleen een idee om de overgang van gras naar zand te maken . Dat maakt hem dan helemaal perfect . Reageren
Bradley H. Geplaatst: 2 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Ziet er leuk uit Bradley, alleen een idee om de overgang van gras naar zand te maken .Dat maakt hem dan helemaal perfect . Die is er al maar aangezien het eiland vrij groot is. maarf zoals je ziet is het een beetje uitgerekt niks meer, dit valt wel te fixen maar ik vindt het niet de moeite waard. daarom heet het simpel Reageren
W3sl3y Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Wel mooi alleen een beetje modder moet dit toch zo kunnen maken want dan is het orgineel van zijn/haar eigen. Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Mooi eiland Bradley, het enige dan ik echt jammer vind is dat die overloopt slecht is. Als je die nog aanpast is hij perfect. Reageren
.Maze. Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Heel goed gemaakt, hier zullen veel beginnende modders profijt van hebben. Heel leuk dat je het hebt gemaakt. Reageren
Darth Vader Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Voor welke gta is hij eigenlijk ik denk vc of niet? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 2 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Die overloop is idd niet perfect, dit is versie 0.10 er komen meerdere versies die steeds verschilend zullen zijn, die overloop is slechts een detail, die niet meer uit het eiland wordt gehaalt, het volgende eiland wordt ook anders kwa vorm. Dit eiland kan gebruikt worden voor GTA3 GTA VC GTA SA in de readme staat een hele korte uitleg hoe je het moet doen voor de laatste 2, maar niet dat veel zal helpen. Reageren
SWYV Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 mooi eiland Bradley, maar ietsjes teveel zand te zien vind ik ik dacht misschien voor volgende versies ietsjes minder zand velden te zien en ietsjes meer grasvelden ipv veel zand te zien op landschap Reageren
Bradley H. Geplaatst: 2 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2005 mooi eiland Bradley, maar ietsjes teveel zand te zien vind ik ik dacht misschien voor volgende versies ietsjes minder zand velden te zien en ietsjes meer grasvelden ipv veel zand te zien op landschap De zanvelden lopen allemaal naar beneden toe, aangezien iedereen een andere smaak heeft heb ik voor veel zandvelden gekozen, ook als het voor SA zou zijn, is het enorm handig als er een groot stuk zand onderwater ligt als seabed. bij VC maakt dit niet uit. dus als je hem in VC 5 coordinaten lager mapt heb je een stuk meer zand dan als je hem 15 coordinaten lager mapt, bijwijze van spreken. Het is dus zo gemaakt dat iedereen zelf in kanstellen hoeveel zand hij wildt. De volgende versies worden aleen maar beter. Je mag ook mappen posten van eilanden die je graag zou willen die ik maakte, alhoewel ik de eilanden meestal ter plekken verzin. Bradley H. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Ik had het eilandje even gedownload, alleen ik zie dat er alleen het .3ds en .max file bij zit. Wat nou als mensen ondanks jou aanwijzingen niet weten hoe je een .dff en .txd bestand moeten maken? Dus misschien kan je bij de volgende versie ook gelijk het DFF en TXD bestand voor VC en SA erbij zetten . Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Bedankt bradley dat je in ieder geval een eiland ten downloaden stelt. ik vind deze ook al goed maar als je een betere gaat maken zou denk ik die gebruiken. PS: Voor Super crime city zou je pokearno's eiland maken maar ik begreep dat je alleen deze maakt en niet het SCC eiland. Maar als je dat zou willen doen zou ik dat geweldig vinden en anders jammer dan. ( maar de rest over eiland enzo regelt pokearno dus ik bemoei me er nu niet meer mee ) Reageren
Bradley H. Geplaatst: 4 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Aangezien ik het leuk vindt om eilanden te maken volgen er meer, maar ik ga niet special voor 1 mod een eiland maken, @Jorge_F Ik weet dat er aleen een 3DS en MAX bestand bij zit, de reden is omdat ik geen VC tools meer heb. Bij het volgende eiland komen die er misschien wel, Reageren
Wiepie Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 ja ik heb ff een vraagje, ik heb dit eiland dus ook, maar nu wil ik mijn vc gestript hebben, maar hoe doe ik dat? Reageren
danielc Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 dit staat in de readmy van dat eiland Instalatie VCImporteer dit bestand met Z/modeller, exporteer het dan als DFF en X bestand, Importeer het X bestand met colleditor en maak de coll. Maak een TXD archive met de aangegeven textures Importeer uiteindelijk alle archives in VC met behulp van moomapper en kladblok. ik vat er eerlijk gezegt niet veel van! waar kanik all die dingen downloaden ofzo en hoe moet dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.