king-dragon! Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 bij burning briges weet ik niet zo goed wat je moet doen enz. ik moet lance redden ofzo en ik moet een route ervoor nemen kan ieman dat laten zien p.s je raakt je beste wapens kwijt bij die missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 In deze missie moet je Lance natuurlijk zien te redden, maar je komt niet makkelijk bij hem. Hiervoor moet je eerst een paar dingen deactiveren, deze zie je op je radar staan en het staat in de instructies onder in het scherm. Ook zul je beschoten worden, en dit is vooral irritant omdat je zonder wapens zit. Vermoord 1 van de mannen voor zijn wapen, en schakel daarmee de rest uit. Nadat je met Lance bent ontsnapt zie je een cutscene waarin alle buizen en pijpen exploderen door een paar heftige explosies, genieten dus als je het mij vraagt . Tevens vind je niet al je wapens terug, maar je kan ze makkelijk terug kopen, vinden, of bij je savehouse laten spawnen door hidden package te laten. Klik hier voor een topic met nog meer info daarover. Verder wens ik je veel succes met Burning Bridges! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 het is wel jammer dat je je wapens niet terug krijgt. maar als je die cut cene ziet zie je wel je wapens, maar als je dan naar die plek gaat zijn ze weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 Als je daar ergens zo'n trapkje oploopt, ligt daar ook een wapen. Een Micro SMG volgens mij. En er ligt naast een Sentinel XS (die daar staat) ook een pistool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fre Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 (bewerkt) Aan een schutting langs de kant (vlakbij dat trapje denk ik) vind je een SPAZ 12 en nog wat sterke wapens. Hiermee mag het doden en vernielen geen probleem zijn. Trek je van de heli niks aan, deze doet maar weinig van je leven af. Met automatisch locken [R] kan je op de te vernielen pijleidingen schieten, dat is makkelijker dan vrij richten. En ja, dit is inderdaad een missie om van te genieten, geen reden om te stressen dus! Wapens kan je terug kopen met het geld van je Empires of alle Red Balloons schieten geeft meteen ook een hele voorraad aan je savehouse. Succes! Fre Bewerkt: 30 januari 2007 door Fre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
king-dragon! Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Bedankt allemaal! ik heb die missie gehaald na een paar keer proberen! Op deze topic mag een slotje op. >>> Door SummerBase: Ik laat hem mooi open, omdat als iemand nog wat te vragen heeft (over de missie Burning...) het hier kan posten. <<< Bewerkt: 3 februari 2007 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
darkdestroy Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) Dat is leuk dat je wapens niet terug krijgt omdat ik daar ook ben en ik heb wapens gekocht van ongeveer 200 000 Dus dat is wel bale nu moet ik weer nieuwe kopen Zat net zo veel mogelijk kogels en wapens te sparen Komen er nog meer missies waarbij je al je wapens kwijt raakt? Bewerkt: 19 februari 2007 door darkdestroy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2007 Hey, Naar mijn weten verlies je je wapens alleen in deze missie (Burning Briges). Als het fout is, gelieve dat iemand mij dan verbetert! Voor de zekerheid zou ik toch niet meer te veel wapens kopen, want je kan ze ook allemaal vinden. Kijk op deze pagina voor alle wapenlocaties te samen, en op deze pagina voor alle wapens appart. Als je nog vragen hebt, stel ze maar! GTA-Freak2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2007 Hey,Naar mijn weten verlies je je wapens alleen in deze missie (Burning Briges). Als het fout is, gelieve dat iemand mij dan verbetert! Neen, volgens mij is Burning Bridges de enige missie waar je echt al je wapens verliest, zonder dat je ze terug kan krijgen. Er zijn wel meerdere gevallen, met name bij het vliegveld, waar je je wapens kwijt raakt. Hier kan je ze gewoon terugpakken als je uit de hal van het vliegveld loopt. Hetzelfde geld voor de golfbaan, maar hier kan je ook gewoon per helikopter heen. Dan nog even wat over de wapens. Mijn tip is alle empire buildings veroveren, en deze vervolgens allemaal om te zetten in Robbery. Hier mee verdien je erg veel geld, en dan kan je je wapens zo weer terug kopen. Ook is dit een goed moment om eens wat balonnen lek te schieten, om al je kogels die je hebt verloren terug te krijgen. De wapens spawnen bij je savehouse, en als je ze elke keer pakt als je er langs loopt zul je merken dat je al snel al je kogels en wapens terug hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big brunelli Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 bij mij spawnden een paar van mijn wapens terug zoals men pistol en baseballbat en men scorpion dus moest ik ze gewoon gaan oprapen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j-d Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 Als je daar ergens zo'n trapkje oploopt, ligt daar ook een wapen. Een Micro SMG volgens mij. En er ligt naast een Sentinel XS (die daar staat) ook een pistool dat zijn jou eigen wapens >>> Door SummerBase: Deze bump (topic omhoog halen zonder dat het nodig is) was niet nodig geweest. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fre Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 Als er nog mensen in dit topic zouden kijken naar een oplossing om hun wapens terug te krijgen na deze missie, heb ik een simpele tip die je wat geld kan besparen: Vele wapens uit dezelfde klasse delen dezelfde munitie. Hier kan je van profiteren door zeer veel kogels te kopen van een goedkoop en minder goed wapen en daarna nog eenmaal het duurdere wapen van die zelfde klasse te kopen. Je bent nu in het bezit van het dure wapen terwijl je de munitie van het goedkope hebt behouden. Dit werkt voor de SMG's, Shotguns en de Assault Rifles. Wat ook helpt om het prijskaartje in jouw Ammunation bezoek laag te houden is de zijmissie Shooting Range te voltooien. Hierdoor verlaagt Ammunation zijn prijzen. Of het ook na meerdere keren goedkoper blijft worden weet ik niet. Hopelijk help ik nog iemand. Fre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigT Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2007 Mijn truck gaat binnen 3 sec al ondploffen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2007 Ja je raakt al je wapens kwijt dat is wel jammer. Je moet lopen om Lans en dan op de rode pijpen schieten waar een rondje zit. Veel succes. (Ik ken het niet zo goed uitleggen maar ik hoop dat het lukt) >>> Door SummerBase: Het is natuurlijk goed dat je helpt, maar het is niet de bedoeling dat je een topic BUMP't. De topicstarter was al lang geholpen dus dit bericht was niet nodig geweest als je gezien had dat hij het al gehaald had.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.