gta hond Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ik doe al heel lang over het missie burning desire Alles lukt totdat ik denise thuis moet brengen ,. ze stapt uit en gaat dan niet naar haar huis maar rent een andere kant op, en omdat het een cutscene is kan ik niets doen met als gevolg dat ik het missie niet kan uitspelen, wie heeft het zelfde probleem en wie kan mij helpen ? PLEASE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Probeer het eens overnieuw? Heb je al de zoekfunctie geraadpleegd? of het forum Missie Hulp effe ingezocht op een topic wat er op kan lijken? Probeer haar eens te slaan..zodat ze je volgt, of zet haar direct voor haar huis neer, vlak voor de deur.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Riot cheat gebruikt? Zo niet, moet je blijven proberen. Waarschijnliijk heb je een van deze cheats gebruikt: Riot cheat Chaos cheat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta hond Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Riot cheat gebruikt? Zo niet, moet je blijven proberen. Waarschijnliijk heb je een van deze cheats gebruikt:Riot cheat Chaos cheat ik gebruik geen cheats, ik wist niet een s van een riot cheat af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta hond Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Probeer het eens overnieuw?Heb je al de zoekfunctie geraadpleegd? of het forum Missie Hulp effe ingezocht op een topic wat er op kan lijken? Probeer haar eens te slaan..zodat ze je volgt, of zet haar direct voor haar huis neer, vlak voor de deur.. Dat werkt allemaal niet ze rent steeds weg, ik heb haar ook een keer ingesloten , zodat ze alleen maar tussen de auto en het tuinhek naar binne kan maar ze blijft maar rondrennen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Dan moet je de auto goed parkeren? Je moet de auto niet loodrecht op de stoep zetten maar evenwijdig (jaha ik heb morgen wi pw ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Truth Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Dan moet je de auto goed parkeren? Je moet de auto niet loodrecht op de stoep zetten maar evenwijdig (jaha ik heb morgen wi pw ) Ja maar ze blijft dan in haar eigen tuin rondrennen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.